Ako si našetriť peniaze?

Príspevok v téme: Ako si našetriť peniaze?
lala270

Čaute , som študentka, ktorá je posadnitá módou a kozmetikou. Musím si stále kupovať niečo nové , no chcela by som hrozne našetriť si nejaké tie peniažky... No nejde to... Keď niečo uvidím , čo sa mi páči a už sa šiahám po penaženke , no potom zistím že už na to nemám.. neznášam ten pocit. Vreckové mi absolútne nestačí .. Ako sa mám konečne skrotiť a našetriť si na iPhone 5S ?

lenulik222

ahoj píšem neskoro ale tak !!!
dnes som mala kružný deň lebo lebo som si kúpila hru The Sims 3 a mám starý pc! Chcem si našetriť 690 eur ale ako pls poradte mi :( :)

soffa

tiez nie som zastanca novych veci(elektornika)aj ked mam tv,mobil ,nb,a ine vecicky.ale dovolenka musi byt,kazdy rok;-)))clovek ma super zazitky ,spozna novych ludi,svet je hrozne krasny.a ma navyse spomienky ktore mu nikto nevezme.na to mi nie je luto vyhodit peniaze,za elektroniku ano;-)))

lala270

Dik za radu , ja viem som dosť náročná .. ale tak zatial mi moj mobil ide a ten iPhone sa mi hrozne páči , no v tomto štáte to proste nejde, počkám si až kým uplne dospejem a potom si ho raz možno sama zaobstarám. Predovšetkým ďakujem všetkým , dík za radu :) .

_meno

ahoj lala270

z toho co pises im pride ze sa zvlastne divas na svet.

niekam patris, tvoja rodina je niekde zaradena, pomaha druhym, navratnost je vo forme nepenaznej (znamosti) a penaznej (prostriedok vymeny).

z toho co pises je kvazy jedno aj keby si sa narodila sejkovi, ak minies peniaze do posledneho centa, je jedno kolko ti predtym dali, akoby sa takmer vobec neovladas.

jednoduchi ludia maju tendenciu zit nad svoje pomery .. maju sklop skor k utracaniu penazi a nenavisti/ignoracii k ludom

zial je to taky paradox, ze stale nic nerobim a chcem stale viac penazi (take ciro slovenske :)

aj toto:
'ja nechcem iPhone len aby som bola "in". No a až teraz som si uvedomila že 700 eur'