Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Nahle vyrazky

Príspevok v téme: Nahle vyrazky
Foroyingar

Zdravim, v utorok som si z nicoho nic objavil na ruke par vyrazok, neboli daleko od seba a objavil som ich uplne nahodou, ked som vyzliekol mikinu. Po par dnoch som na sebe objavil dalsie, najma na chrbte alebo hrudniku. Pridali sa aj dalsie vyrazky na tej istej ruke, jedna vzadu na krku, jedna na druhej ruke a len jedna na nohach zatial. Maju pomerne vyraznu cervenu farbu, su vystupene, niektore su v skupinke napr. po dvojiciach, ine zase roztrusene samotne kade tade. Maju rozny tvar, od pupakov a la klasicke stipance po akesi flaky (tiez ale vystupene). Vsimol som si, ze najprv to zacne cervnou bodkou uprostred, potom sa vytvori flak a vystupi to. Napada ma cokolvek, zajtra samozrejme palim k lekarke, snad nebude dovolenkovat. Nemate podobnu skusenost? Pevne verim, ze to nie su blchy. Beriem inak Paretin, Rivotril a Kventiax, lieky, ktore zvyknu mat vyrazky ako neziaduce ucinky, ale neviem...chcem sa teda spytat, ci nemate podobnu skusenost, pripadne ako vyzeraju stipance od blch, plostic a podobne, lebo toho sa najvac bojim. Inak zaujimave je, ze napriek tomu, ze to vyzera pomerne nechutne svrbi to len naozaj jemne aj to vacsinou na miestach, ktore su drazdene, teda najma tie na chrbte, alebo tie drazdene odevom. Ak to je v pokoji, clovek o tom pomaly ani nevie.

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Nahle vyrazky - Fórum - ZDRAVIE.sk