Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Platenie

Príspevok v téme: Platenie
Leporelo

Ahojte, moj problem (ak sa vobec da nazvat problemom, skor moja malickost) bude zniet trosku zvlastne. O par dni ma pride pozriet kamaratka do mesta, kde studujem. Vztah medzi nami je cisto kamaratsky, nejedna sa (zatial) ani o blizkeho priatela, ale o normalnu dobru kamaratku, s ktorou sem-tam vybehnem von. No a ide o to, ze vramci tej navstevy mame v plane pochodit aj mesto + nejaka krcmicka, restika a tak. Chcel by som sa vas spytat, ako vy riesite taketo situacie, ked sa ide zaplatit ? Totiz, som student, nemam momentalne staly prijem, a tak sa kazdy peniaz hodi. Nechcem pri nej vyzerat ako nejaky drzgros, rad ju na nieco pozvem, ale pochopitelne, nemozem platit vsetko. Rad si precitam nejake vase rady, skusenosti, a tak. Snad sa rozumieme :). Dakujem.

taktak

podla mna je normalne, ze kazdy za seba plati sam...ja by som nikdy necakala, ze niekto zaplati za mna. normalne jej povedz o svojej situacii a ze si nemozes dovolit za nu vobec platit a ze sa chces tak dohodnut, aby nedoslo pri plateni k neprijemnostiam, ze jeden caka, aby platil druhy ale ani jeden na to uz nema peniaze...

lady moron

priemerna dlzka penisu je 9cm, cize ak mam 11cm ,tak som nadprier juchuuu

odpoved cislo 1, tj tu ktoru chces pocut, "je uplne v pohode si rozdelit ucet a kazdy za seba"

odpoved cislo 2, tj tu ktoru malokto chce pocut "ako je mozne ze nevies pozvat len cisto kamaratku na obed?"

na tomto fore si vela ludi obcas melie svoje, tak rozmyslam, preco by som nemohol odpovedat sor tou otazkou cislo 2. ved si hostitel.. nie?