Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Dospelosť a rodičia

Príspevok v téme: Dospelosť a rodičia
zuzu100

Zdravím, otváram túto tému lebo sa nachádzam v situácií, keď neviem ako sa rozhodnúť. niektorým sa to bude možno zdať primitívne, ale niekto mi možno poradí.
Moja otázka znie, kedy ste si urobili doma konečne po svojom? myslím vzťah rodičia a dieťa. že kedy ste si dupli nohou a povedali si áno toto chcem a aj tak to spravím, či aký impulz vás k tomu viedol a spravili ste to, aj napriek tomu, že rodičia boli úplne proti.
Mám 21 rokov, študujem, škola ma baví, netúlam sa, nemám frajerov, robím takmer všetko čo mi povedia..ale chcem konečne začať robiť aj to, čo chcem ja, a nie len to, čo odomňa vyžadujú ostatní. Vopred ďakujem za rady :)

Prezyvka55

Nebudem tu pisat nieco extra dlhe lebo prakticky pravdu tu zhrnul prispievatel s nickom otec256.

"
Jednoducha odpoved - ked som opustil rodicov a nasiel si podnajom a pracu, vtedy som si zacal robit co chcem.

Teraz tiez moje deti ucim - moj dom, moje pravidla, lebo inak by sme sa pobili. Ak si chcu dupnut - prosim, nech si zariadia zivot a nemaju problem. Dovtedy ale musia posluchat i ked su niektori plnoleti.
"

Severka

rodič len zakazuje, prikazuje a rozkazuje, zabraňuje. Ale keď prídu problémy tak to musím sama riešiť a som na to sama ako prsť. Niečo mi poradí frajer. Keď je to úradné tak mi poradí ak nie tak som v riti. Použiť svoju predstavivosť pomôž si sám a pán boh ti pomôže.

A môj najväčší problém je v tom, že ja si všetko idealizujem a nevidím realitu. Zodpovedná som až príliš, ale keď s toho mám úžitok a prachy.

Ľudia nemala som žiaden vzor od detstva a teraz sú s toho následky. Myslíte, že som nezrelá?? Citovo nie, lebo mám vážny vzťah už 4 roky. Finančná nezávislosť nie je, sama žiť v byte depka.

Severka