Psychológ BB/ZV

Príspevok v téme: Psychológ BB/ZV
andaco1

Ahojte, neviete o nejakom dobrom psychológovi/psychologičke v Banskej Bystrici alebo vo Zvolene? Myslím si, že mám poruchu osobnosti, tak potrebujem niekoho, kto mi to vie potvrdiť alebo vyvrátiť a nie len sa vyrozprávať. Som študentka, takže z finančnej stránky by mi vyhovovala táto pani www.psycholog-bb.sk ale rada by som sa najprv poinformovala, či sa k nej naozaj oplatí ísť, keďže nemám peňazí na rozhadzovanie. Ďakujem za rady.

zbyndo

Ja som chodil k Phdr.Márii Sopkpvej,Nikoho ineho si neviem predstavit po vysledkoch,ktoré sme dosiahli,samozrejme chce to trpezlivosť,nový človek,plný optimizmu sa z vas objaví sám.Len spolupracovať.Veľa úspechov,Miro

chaverim

Ahoj andaco, na Dr. Gottierovu su dobre ohlasy. Dobre referencie su aj na Dr. Wolta, je to klinik a psychoterapeut s dlhorocnou praxou. Prajem vela stastia

e36power

ja chodim k pani doktorke Gajdošovej vo Zvolene, je to jedna z najlepsich psychologou v bb kraji, som snou spokojny, ambulanciu ma pri plavarni kdr je kebab, tak vnutri v tej budove 2.poschodie, a treba sa tam objednat

Symet

Veriť v silu seba ... lieky sú shit pred 70 rokmi takéto veci neexistovali ... ako sa ľudia liečili ? neviem asi mám špatná názor na to

SoňaBB

Ahojte baby, klinickú psychológiu v Banskej Bystrici má aj Mgr. Záskalan,okrem iného pracuje aj s tzv. na schémy zameraným prístupom (kombinácia kognitívno-behaviorálnej a gestalt psychoterapie) - čo je iná forma práce s poruchami osobnosti a tzv. schémami - viac informácií nájdete na -odkaz odstránený- alebo tiež, síce v angličtine ale na stránke www.schematherapy.com. Mne ho doporučila kamarátka psychologička, ktorá ho poznala z terapeutického výcviku, kde im robil lektora - je z Banskej Bystrice a bola som s ním veľmi spokojná.

jajatko

Ak by sa našiel niekto kto má, prípadne si myslí, že má narcistickú poruchu osobnosti a chce s tým niečo spraviť, rada by som si popísala. Nájde sa niekto taký?

jajatko