Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Strava 'pred' a 'po' fitku

normalna1

ja som zvykla dat si pred cvicenim jogurt a po cviceni banan. . Neviem ci to je spravne :) no s hrudnikom som spokojna tak ho nechcem menit. . A inak rotoped, vibra a beh je dobry na lytka nie?? Lebo ja chcem zhodit najma z brucha zadku a noh. . Len som citala ze treba upravit aj stravu. . .

Sajmi11

Nie každá baba chce cvičiť hrudník a na lýtka si myslím že stačí len jeden cvik, ale to si napr. ja rátam ako nohy.

odpovedam

Polhodku pred treningom a tesne po nom si daj sacharidy - ovocie. CCa hodku po treningu si daj jedlo bohate na bielkoviny. Celkovo by si v strave mala mat viac bielkovin a menej sacharidov. To uz ty sama musis vediet, coho a kolko konzumujes. A chrbat, lytka a hrudnik akoze necvicis?

Sajmi11

Ja by som ti aj poradila, ale tiež mám taký istý problém že neviem čo a ako. Ale ja si pred fitkom nedávam nič, dávam si len prípravok na chudnutie a dobytie energie na tréning a po tréningu si občas dám shake na chudnutie a je to vlastne doplnok výživy,ktorý sa berie po tréningu a na nejaké 2-3 hodiny po fitku by mi to malo nejako stlmiť hlad, aby som sa hned neprežrala.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Strava 'pred' a 'po' fitku - Fórum - ZDRAVIE.sk