Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Zmena liekov

Príspevok v téme: Zmena liekov
petronelqa07

trpim uzkostami a doteraz som brala 1,5mg lexaurinu denne. lekar zhodnostil ze moj stav sa zlepsil a lieky uz zacneme vysadzat, znizil mi davku ale prihodil serlift stvrtinku rano. a koniec sveta. od rana niesom schopna vstat z postele, toci mi hlavu, mam pochmurne myslienky akoby som sa vratila o par mesiacov nazad. je to normalne? ci len namna ten liek posobi takto..

jajatko

Je to normálne, môže to ešte trvať pár týždňov, a potom to úplne prejde a zlepší sa ti stav. Ja beriem momentálne 150mg serlift, ty máš fakt malinkú dávku, to bude v pohode, čoskoro to bude OK.

Ameliee

AHoj,

nuz serlift je antidepresivum a zo zaciatku prvy tyzden - az dva moze byt zhorsenie stavu, to je u vsetkych antidepresiv tak :(( Lexaurin je benzodiazepamin, a tieto lieky su navykove...takze preto sa asi lekar rozhodol skusit AD. Skus este nejaky ten den pockat, ak by ti bolo velmi zle, tak zavolaj lekarovi. Nie kazdemu musi sadnut liek. Drzim ti palce.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Zmena liekov - Fórum - ZDRAVIE.sk