Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

vitamín B12 a vyrážky

Príspevok v téme: vitamín B12 a vyrážky
anjika

Som vegetariánka a potrebujem pribrať, preto som pred tromi mesiacmi začala brať B12 - jednu tabletku denne. Kilá sa na mňa nalepoť odmietajú, no na tvári , hlavne na čele sa mi vyhodili nepekné vyrážky. Čítala som, že vitamín B12 môže vyvolávať vyrážky podobné akné - tak v&zerajú aj tie moje. Ešte mi zostáva 30 tabletiek. Čo mám teda robiť?

lenoccka

mozno to tam nie je spomenute, ale moj otec mal podobny problem, tiez sa mu robili vyrazky hlavne na nose, vyzeral ako 50-rocny pubertak, tak to prestal uzivat

SASTOJCI

Vieš..... taký vitamín B12 môže byť v jednej tablekte, ktorá obsahuje len B12-tku aj 60 či 100mg.... to je veeeľmi veľa na každodennú konzumáciu. Ja denne užívam jednu tabletku B Komplex Forte ( ale používaj len od firmy GENERICA - len ten totiž obsahuje aj vitamín B12 )... v jednej tabletke B-Komplexu Forte je 10mg Vit. B12...mimochodom, kľudne by ti stačilo aj polovica tablety denne, myslím, že ja to tiež takto zredukujem... Lebo odporúčaná denná dávka vit. B12 je údajne 1-2mg. Tak čau.

damaxy

skus vysadit tabletky a uvidíš či to bolo z toho .Možno prípravok iného zloženia aj pomocných latok z ktorého sa liek skladá.Pozri iné prípravky s podobným zložením a ich nežiaduce učinky

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

vitamín B12 a vyrážky - Fórum - ZDRAVIE.sk