Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Zhodenie pár kilečiek

Príspevok v téme: Zhodenie pár kilečiek
evka55646

tak ahojte. od dnes som začala zo zdravším jedálničkom, vyváženou stravou 5 krát denne + skákaním na švihadle. potrebujem zhodiť 5 kilečiek. no poviem vám to skákanie na švihadle nič moc. vydržala som iba 300 skokov a to s prestávkami a šla som zomrieť! :/ každý deň by som chcela o stovku zvyšovať myslíte že to na začiatok stačí? :/ fakt som nemohla viac

evka55646

ahojte je to iba týždeň a pol čo skáčem na švihadle možno len po 500 skokov a to nie každý deň a začalo ma bolieť ľavé koleno :/ ono ma neboli ked chodím iba keď naň pritlačím na jednom mieste neznesiteľne zaboli a to nehovorím o kľačaní..myslíte že je to z toho skákania? pred tým som túto bolesť nepociťovala...iba teraz ked som začala skákať nechápem nemám ani extremne veľkú nadváhu :/

katka11234

Ahoj znova:) ano, tie prve svalovice zo skakania si pamatam aj ja:) no, podla BMI indexu nadvahu nemas, aj ja si myslim ze na svoju vysku mas vahu dobru:) Ako myslis hrubsie nohy? svalnatejsie nohy mozu byt od sportovania aj z detstva, ale nevidim v tom problem:) myslim, ze vzdy su krajsie pevnejsie nohy ako nejaka ovisajuca koza. od skakania sa ti nohy pravdepodobne vytvaruju este viac, ale nemyslim si ze sa musis obavat nejakych kulturistickych svalov:) ak ti na tom velmi zalezi a planujes sa skakaniu venovat dlhodobo, skus sa popytat niekoho odbornejsieho- ja az taka skusena nie som:) drzim palce!:)

evka55646

katka11234- moja si zlatá :)áno mám strašnú svalovicu každý deň si navyšujem o 100 skokov. Niesom obézná ani nemám veľkú nadváhu pri mojej výške 162cm mám ale 62kg či to je už nadváha? pijem tri litre vody denne iba čistú vodu alebo čaj, stravujem sa inak. No chcela by som sa ale opýtať že mám hrušie nohy nie až príliš ale sú hrubšie a svalnate, že či mi viac zo skákania ešte nezhrubnú. Ked sa snažím schudnúť schudnem aj z nôh no len sa bojím či mi ešte viac nezhrubnú. Mám to asi z detstva lebo ako malá som neustále športovala nik v rodine také nemá iba ja :/ a serie ma to

katka11234

Ahoj Evi, začiatky budú ťažké, svalovica a tak, no nenechaj sa odradiť, 300 skokov na začiatok nie je zlé, ak nezvládneš zvyšovať po 100vkách, nevadí, hladne sa nepresiluj priveľmi. Skákanie na švihadle je dobrá fyzická aktivita, zapájaš mnoho oblastí, len nezabudni na dobrú obuv a neskáč privysoko, lebo potom sú pritvrdé dopady a nohy trpia (budú trpieť). Taktiež by si mala zvážiť švihadlo ak máš väčšiu nadváhu, prípadne sa poradiť s lekárom. Nezabúdaj striedať skoky, napr. na pravej/ľavej nohy, skoky ako beh, skákanie znožmo..bude to menšia záťaž na tvoje kĺby. A pri chudnutí všeobecne, nezabúdaj na tekutiny! Zdravá vyvážená strava je veľmi dôležitá, ale musíš aj dostatočne piť (denne 2 litre a viac,najlepšie čistej vody alebo nesladené čaje, minerálky). Taktiež ale nie vždy platí čím viac tým lepšie, preto viac ako 4 litre už môže škodiť obličkám..zavisí to aj od tvojej váhy.
Držím palce a príjemné skákanie:)

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Zhodenie pár kilečiek - Fórum - ZDRAVIE.sk