Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Xanax a obrovska energia

Príspevok v téme: Xanax a obrovska energia
Brrrrm

Ahojte, mala som teraz stresove obdobie a uzkosti ,bolo to coraz horsie a ked sa mal blizit ten den,tak mi kamoska navrhla,ze mi da tabletku xanaxu (3mg) na ukludnenie. Bola som z toho rada a vedela som aj,ze stym mam zachadzat opatrne. Dala som si teda na vyskusanie stvrtku/polku no a toto to somnou spravilo: ukludnilo ma to co sa tyka uzkosti ,no zaroven mi to dalo triasku do celeho tela a hlavne som z toho nebola ospala ale maximalne zenergizovana,mala som doslova chut vyskocit na strechu a behat tam cely den a celu noc... Bola som z toho nervozna v tom zmysle,ze som mala chut vyskocit z koze.. Chcelo sa mi niekam ist, cudne to bolo..Neviem je toto normalna reakcia? Mozno sa moje telo proste neznasa s liekmi.. Nenasla som ziaden podobny problem na fore. Vdaka :)

kablica

Len ktovie, ako to naozaj bolo a co uzila, kedze xanax 3mg nie je :-DDD
co sa tyka reakcie, mnohi ludia maju na benzodiazepiny paradoxnu reakciu, t.j. aktivizuju ich, nie je za tym nic chorobne. Vysvetluje sa to ako vysledok toho, ze v mozgu liek upokoji najprv utlmove centra, takze prevazi stimulacia, nie je na tom nic extra vynimocne. Casto to mavaju napriklad deti, alebo stari ludia.

Maoam

inak paradoxne reakcie na velmi vela liekov maju napr. aj epileptici alebo ludia s inymi neurologickymi ochoreniami, takze neviem, ci mas nieco z toho, zajdi za neurologom/psychiatrom a ries to

Maoam

toto by bol pripad pre navstevu u psychiatra, ktory by liecil tvoje skutocne ochorenie, ktorym trpis, brat naverimboha lieky od inych osob, ktore neboli urcene tebe, nie je OK, moze to skoncit napr. takto, ako u teba, paradoxnymi reakciami, ako ti uz bolo vysvetlene nizsie

ak mas uzkostne stavy a mozno aj BAP, tak patris beztak do ruk odbornika a so spravnym liekom ci kombinaciou viacerych by si bola nastavena tak, ze by si mohla zit ovela lepsie, ako doteraz...a bola by si liecena, teda to, co skutocne mas, cim naozaj trpis

Dede2222

Brrrrm dávaj pozor na lieky, Xanax síce nie je nič extra, ale keď to vyvolalo v tebe takýto stav, bude lepšie ho vysadiť. Tvoj terajší stav mi pripomína stav hypománie/mánie, ktorý je charakteristický pri bipolárnej afektívnej poruche. Môj psychiater ma varoval, že ak nebudem dodržiavať dávkovanie, ktoré mám, môžem sa dostať aj cez lieky do stavu mánie alebo depresie (keďže mám spomenutú poruchu, tak viem o čom hovorím). Predpokladám, že tvoje telo zareagovalo na lieky podobne ako som písala. Rozhodne toto v poriadku nie je, zbytočne nehazarduj so zdravím.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Xanax a obrovska energia - Fórum - ZDRAVIE.sk