Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Špinenie pocas HAK

Príspevok v téme: Špinenie pocas HAK
nufnuf

Ahojte zeny chcela by som sa opytat. 14.1. v prvy den menstruacie som si dala prvu tabletku dienorette (moja prva hak) a krvacanie prestalo po troch dnoch no odvtedy mam nepretrzite slabe spinenie ktore stale neprestava. Nechcem hned hystercit len som sa chcela spytat ci s tym niektora z vas nema skusenosti a ci je to normalne a moje telo si iba musi zvyknut alebo je potrebne zajst za gynekologom. A reci typu "hak je svinstvo nikdy fuj!!!" Prosim vynechajte dakujem.

lilyiankaa

ak ti to po prvých troch mesiacov nezmizne, alebo by si našla iné negatívne účinky, zbehni za svojím lekárom a žiadaj o zmenu hak

odpovedam

mas tam napisane, ze vedlajsim ucinkom su nepravidelnosti v cykle alebo aj uplne vynechanie krvacania ;-)

a prve tri mesiace si telo zvyka. Tak to nejako vydrz. Ak ta vsak bude boliet hlava, tak kontaktuj svojho gynekologa, bude to treba vysadit.

odpovedam

a citala si si pribalovy letak? tam to mas napisane. plus kopec dalsich info, ktore potrebujes vediet, aby si rozumela tomu, co uzivas, mnohe baby pribalovy letak uplne ignoruju a potom sa pytaju laikov na forach...

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Špinenie pocas HAK - Fórum - ZDRAVIE.sk