Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Moj uzasny jedalnicek

Príspevok v téme: Moj uzasny jedalnicek
manchestrova

Ahojte, co poviete na moj jedalnicek?

Rano- 5 lyciciek ovsenych vlociek, nizkotucne mlieko a semiacka (tekvica, slnecnica)

Desiata- Jeden kus ovocia a zopar kociek tofu

Obed- Kura/morcacie na prirodno, Losos/Treska na pare, Tuniak v konzerve + vzdy s velkou kopou salatu, zeleniny, zakazdym inej

Olovrant- Jogurt biely

Vecera- Salat, zelenina+ fazula z konzervy/ cottage cheese/ niekedy nizkotucny dressing/ niekedy sosovica so sojovou omackou/ morske potvorky

K tomu pijem vela vody a niekedy cajov, nesladim, nesolim. Straavujem sa tak uz vyse 2 mesiacov. Myslite, ze je to takto pre mna dobre?

odpovedam

a este dodam, ze ked posilujes, tak cvic s vacsimi vahami - ziadne 2-kilove jednorucky, ale viacklbove komplexne cviky, nie pod 15 kg. A kup si aminokyseliny, zakladne su BCAA - chrania svalove vlakna, regeneruju a pomahaju budovat svalovu hmotu.

odpovedam

Na veceru si pokojne daj cottage so zeleninou, nejake orechy, tvaroh, ryby alebo polievku.

Co sa tyka pohybu, je super, ze ho mas. Polhodku pred treningom a tesne po nom si dopraj sacharidy (ovocie), telo ich potrebuje, pocas cvicenia prechadza oxidacnym stresom a glykemickym sokom. ovocia sa neboj. Skus to zajest tukom - idealne je kupit si doplnok vyzivy Omega 3-6-9 (tzv. dobre tuky), aby sa ti vstrebali vitaminy. A k obedu pokojne davaj aj prilohy ;-).

Bez sacharidov a tukov sa ti nevytvori svalova hmota. Pricom prave ona ti spali viac kalorii, nez keby si ju nemala. Takze cvic dalej, vybudovanim svalov bude chudnutie a formovanie postavy neskor vyraznejsie. Hlavne vytrvaj a jedla sa neboj ;-)

GoFruit

To kde si nabrala ze iba 1 ks ovocia? Na západe pod kazdou reklamou na zradlo ide veta ze pre zdravie sa odporuca jest denne 5 porcii ovocia a zeleniny. Od ovocia nepriberies ak ho nekombinujes s nicim a jes ho na lacno.

manchestrova

Nie, hladna vobec nebyvam, kedze jedavam pravidelne v tie iste hodiny.
Sportujem v posilnovni 70 minut aspon 2 krat do tyzdna, a snazim sa chodit kazde druhy den rano polhodinku plavat, len tento tyzden som nebola, lebo som chora.
Takze k ranajkam pridam ovocie, to znie dobre :) trochu mi tam chybalo, aby som sa priznala :)
A schudla som asi 5 kil, s cim som spokojna, nejde to ani prilis rychlo ani prilis pomaly.
Inak este by som poprosila o nejaky tip, co este jest k salatu na vecru, lebo ten moj vyber je dost obmedzeny a nechcem predsa jest kazdy vecer fazule (aj ked su strasne chutne).

odpovedam

zelenina nema takmer ziadne sacharidy. a vitaminy sa ti bez tuku nevstrebaju. jeden kus ovocia na den je malicko, takisto kopka ryze ci zemiakov ti neublizi. je fajn, ze si si zmenila jedalnicek, inak je v poho. ale neviem. podla mna by si mala pridat viac tych sacharidov - citrusy a bobulovite ovocie maju vela vitaminov a velmi malo sacharidov, cize ich pokojne mozes zjest aj viac. Takisto k ranajkam pokojne pridaj nejake ovocie. Fruktoza, pokial viem, nedviha inzulin v krvi (ale to si radsej over, naozaj si nie som ista). Viac energie ziskas z tukov nez zo sacharidov. Cize tuk viac zasyti.
Nie si takto hladna pocas dna? Sportujes? Schudla si za ten cas?

manchestrova

Ale ved jedavam ovocie, a vraj viac ako jeden kus denne by sa nemal- a aj v zelenine su predsa sacharidy, nie? A tuky jedavam v tych semiackach, orechoch, jogurte, olivovy olej pri vareni.. To nestaci?
Chcem schudnut asi 10 kil, ale bez jojo efektu, spravne, pomaly.

odpovedam

Nie. Jes malo. Hlavne ti tam chybaju sacharidy. Nie si hladna z takejto stravy? Co nou vlastne chces dosiahnut?

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Moj uzasny jedalnicek - Fórum - ZDRAVIE.sk