Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Escitalopram - nežiaduce účinky

Príspevok v téme: Escitalopram - nežiaduce účinky
Andrej2014

Dobrý deň,
Je to asi 10 dní čo som začal brať antidepresívum s účinnou látkou escitalopram. Už pár dni po začatí brania som začal pozorovať zníženie sexuálnej aktivity. Nie, že by nebola chuť ale jednoducho je oveľa ťažšie dosiahnuť erekciu poprípade je dlhšiu dobu udržať a keď už tak aj doba k dosiahnutiu ejakulácie trvá výrazne dlhšie.
Viete mi poradiť čo by som mohol urobiť prípadne či sa tento efekt spontánne prejde.
Ďakujem.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Escitalopram - nežiaduce účinky - Fórum - ZDRAVIE.sk