Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Zamietnutá reklamácia

Príspevok v téme: Zamietnutá reklamácia
hlas

Ahojte, stala sa mi taká vec, ktorá ma doslova šokovala!!! V decembri 2012 som si kúpil topánky, ktoré stáli 60 euro, čiže neboli lacné. Chodil som v nich do roboty v zimných mesiacoch, čiže som ich používal dokopy možno 10 mesiacov. Nedávno som si všimol, že sa mi pukla podrážka na jednej aj druhej topánke. Tak som ich šiel dať reklamovať. Predavačka hneď povedala, že je to vada, že mi určite vrátia peniaze. A aký bol dnes výsledok? Reklamácia zamietnutá, pretože ten materiál, ktorý používajú, sa časom opotrebúva a mení tak svoje vlastnosti, čiže je to normálne!!! Čiže je normálne, že topánky, ktoré majú rok a pol a na ktoré je záruka 2 roky, tak tie dva roky ani nevydržia a môžem ich rovno zahodiť. Ani mi ich neopravili, ani mi nevrátili peniaze, proste je to normálne a zamietli mi to....Čo s tým ďalej? Jedná sa o obchod Baťa, ako som čítal, tak nie som jediný, kto má takéto skúsenosti. Pomôže SOI alebo kto?

Mesačný princ

Dávajte si velikánsky pozor akú obuv kupujete!

Na väčšine obuvi si treba všímať funkčnosť!!!!!

Teda ak je tam napísané ZIMNÁ OBUV, tak si treba všimnúť na čo je napísané na krabici, poprípade sa opýtať, či je do vlhka, do snehu, či znáša posypové materiály..atď Väčšina ľudí len kupuje v podstate obyčajné vychádzkové topánky, alebo topánky nevhodné na nosenie do exteriéru. Áno stretol som sa vo veľa prípadoch aj s týmto.

Doslova to bolo na tej krabici napísané ,,nevhodné do exteriéru,, a predávali to ako zimnú obuv a tie topánky vyzerali fakt dobre.

Takže ak kupujete hocijaké topánky, tak sa treba spýtať na aký účel sú určené. A poprípade si treba vypýtať papier s potvrdením účelu...čiže či sú vhodné na bežné nosenie.

90% bežnej obuvi je len klamanie zákazníkov.

Kvalitné topánky do vonkajšieho prostredia stoja od 100 eur vyššie a aj tá cena môže zavádzať...Ani tie totiž nemusia byť na bežné nosenie vonku.

Dávajte si na toto pozor

Napríklad

peniaze.pravda.sk

monni

Ahojte , potrebovala by som poradiť ako postupovať pri opakovanej reklamácii, 29.10.2015 som kúpila zimnú obuv , ktorú som po 3 mesiacoch reklamovala nakoľko sa odtrhla podrážka na oboch topánkach , predajca obuv zalepil s čím som nesúhlasila a po naťahovačkách som obuv prevzala až v máji. , v novembri som topánky opať začala nosiť a po 3 týždnoch sa na opravených miestach znovu odtrhli tak som 27.12.2016 bola opať reklamovať , čo mi zamietli ako reklamáciu po 12 mesiacoch . Dali mi kontakt na znalca - / so sídlom na tej istej adrese/ neviem či mám právo vybrať si iného znalca a či majú povinnosť mi posudok preplatiť ?

hlas

Dalo sa to aj tak pochopiť a preto som si to radšej overil. Včera večer mi prišla sms, že moju reklamáciu ukončili a že mi zasielajú peniaze. Počkám, kým prídu a potom budem rád, že sa to konečne skončilo a vybojoval som si svoju pravdu :)

hlas

v tomto ale nemáš pravdu. Predajca zo zákona musí v liste uviesť kontakt na nejakého znalca, ale ja ako spotrebiteľ sa môžem obrátiť aj na iného znalca, ktorý má také oprávnenie. Toto isté som urobil aj ja a predtým som radšej volal na SOI a mám to od nich a tak oni by mali mať pravdu si myslím....

ggfs

hlas: pardon teda, som ta zle pochopila. myslela som ze obchod si vypracoval vlastny posudok.. tak jasne mas pravo na vratenie penazi za ten tvoj posudk..
0vecka: precitaj si ten zakon. clovek si moze dat vypracovat posudok u koho chce, ale pokial si chce nechat preplatit ten posudok, musi si ten posudok dat urobit u znalca, na ktoreho dostane kontakt pri zamietnutej reklamacii..
"...osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na
odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci

0vecka

2 uwhh kde mas tu blbost ze sudny znalec musi byt navrhnuty predajcom??? ja som takisto vypracovaval znalecke posudky a vsetci viem eako sa vypracovavaju... proste pride k tebe napr. poskodeny a povie toto a toto sa stalo vypracuj mi posudok. Ak prides na to ze niesme na vine dostanes 3000 EUR v opacnom pripade dostanes 1000.

hlas

ach jaj, najlepšie je, ak mi tu ide niekto radiť, že v akej som situácii :) to by som mal vedieť najlepšie nie? :) Tak ešte raz. Obuv mala viac ako 12 mesiacov a preto znalecký posudok nevypracoval nikto, len mi reklamáciu zamietli. A preto som sa rozhodol si dať znalecký posudok vypracovať sám a môj zlatý, prečítaj si teda to znenie, čo som tam uviedol. Posudok dal za pravdu mne a teda, do 14 dní mi ho musí spoločnosť Baťa preplatiť a taktiež už moju reklamáciu nemôže zamietnuť. Už je ti to jasné? :) alebo sa ja, SOI, ZSS mýlime a nevieme si vysvetliť zákon? :)

uwhh

HLAS: moj zlaty, ten zakon by si si mal precitat ty este raz a poriadne. tento odsek sa netyka tvojho pripadu. tam sa pise, ze ak kupujuci reklamoval tovar a predavajuci reklamaciu zamietol /nie na zaklade odborneho posudku!/ tak az vtedy mas pravo si dat urobit vlastny posudok, s tym, ze predavajuci ti ho preplati....
tvoj pripad je, ze predavajuci vyhotovil vlastny posudok a ty si si dal spravit vlastny posudok. to znamena, ze nemas pravo zo zakona na preplatenie tohto posudku. navyse predpokladam, ze sudneho znalca si si nasiel sam, nie na odporucanie predavajuceho.
takze tento zakon sa tvojho pripadu nijako netyka

hlas

Ľudia, zákon je zákon. Ak je v zákone uvedené, že mi predajca posudok musí preplatiť a ak je navyše posudok v môj prospech, tak opakovanú reklamáciu už nemôže zamietnuť, je to proste tak a bodka. Je to presne ako hovorila ovecka, snažia sa nás odrbať, myslia si, že nepoznáme zákon a podobne. Ja to mám všetko už vytelefónované a dnes ich nato aj upozorním, ak mi nenavalia peniaze, tak ich ideme riešiť ďalej a ideme to aj medializovať, lebo toto je už nehorázne.....kľudne si pozrite § 18 ods. 7 zákona č. 250/2007 Z.z. a vždy za svoje práva bojujte!!!!

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Zamietnutá reklamácia - Fórum - ZDRAVIE.sk