Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ako to mám všetko stihnúť?!

Príspevok v téme: Ako to mám všetko stihnúť?!
gadgetka_478

Ahojte,
mám takmer 25 rokov a zamýšľam sa nad tým ako stihnúť - manželstvo, deti, prácu. Študujem posledný rok na VŠ. S priateľom chceme svadbu budúci rok (moji rodičia to nechcú rozdýchať, že som ešte mladá), chystám sa na doktorandské štúdium (3 roky)... Ako mám stihnúť urobiť rodinné zázemie, vychovať deti a nájsť si prácu tak, aby som nebola pre pracovný trh stará (čo už je teraz v 30. rokoch) alebo nežiadúca (žena s malými deťmi).
Ako ste to spravili vy? Ako ste to plánovali?

Maoam

z mojho uhla pohladu:

A - zivot sa neda nalinajkovat, ok, niektorym to vyjde (poisteni na vsetky strany, ale pride mala porucha alebo problem a su celi dos*ati), zivot je casto totalne nevyspytatelny a ak si odvaznejsi typ cloveka, tak co hodina-to novina, alebo co den, to ine problemy ani nevies ako, zavisi ako zijes a kde zijes a s kym zijes :D

cca. je dobre vediet, CO chces skutocne TY SAMA 'dosiahnut', teda po com prahne tvoje vnutro

osobne by som sa neorientovala spolocnostou az tak velmi a ani okolim, kazdy je iny a kazdy ma ine priority a posledne, co treba spravit, je podlahnut tlaku zvonka ;-)

urob tak, ako sa ty sama citis a NA CO SA CITIS

aj tak to postupne budes prisposobovat behom casu podla vyvinu situacie, dnesny partner uz o rok nemusi byt po tvojej strane atd...alebo ochories, alebo ta vyrazia z firmy a t d.

takze flexibilita je dost dolezita

Maoam

necitala som vsetky prispevky, akurat ma zarazila vypoved, ze zena 35-37 je uz pokladana za staru :DDD

aaach boze, co sme zaspali v stredoveku?

xaaax