Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Beh

Príspevok v téme: Beh
vanessa3

Ahojte.
Chodím behávať už skoro mesiac asi tak polhodinku denne. Po týždni som schudla asi 1,5 kg aj som to na sebe videla. No v nasledujúcom období sa váha pohla smerom hore, viem, že to môže byť nejakými svalmi, ale už nie je vidno ani na postave žiadne zlepšenie, skôr sa mi zdá, že som ešte pribrala. Neviete prečo to tak je? Poprípade čo mám robiť? .chcela by som hlavne z brucha schudnúť nejaký ten tuk. A nestravujem sa nejako nezdravo, občas nejaká sladkosť, ale ináč myslím, že fajn.

vanessa3

Ešte by ma zaujímalo, čím mám nahradiť pečivo, keď mám obmedziť sacharidy, lebo pečivo ma vie veľmi dobre zasýtiť, tak neviem, čo miesto toho. :)

odpovedam

nuz, stravu mas podla mna dost zlu, samy sacharid a malo bielkovin, nespominas ani ovocie a zeleninu. ked sacharidy, tak len cca do 14 hod, potom uz len vlaknina, tuk a bielkoviny. tuk je lepsi zdroj energie, viac zasyti a nedviha inzulin.

zigfmfc

dolezite je , ci chces schudnut, alebo si len udrzat vahu a nepribrat. lebo takou stravou a pol hod. behom si udrzis vahu a nepriberies. ak chces schudnut, treba obmedzit sacharidy, hlavne poobede, musli a jogurt su plne sacharidov-cukrov

Ondrej_333

Vanessa, určite si sa k svojej neželanej váhe nedopracovala za týždeň, ani mesiac. Tak nečakaj, že rýchlo zhodíš. Naozaj treba vytrvať, je ideálne ročné obdobie - vonku sa dá behať ešte najmenej 7 mesiacov. Len podľa mňa je polhodina málo. Telo začína spaľovať tuky až po pol hodine zvýšeného tepu. Nemusíš v kuse behať, striedaj to s rýchlou chôdzou a predĺž to aspoň na 3/4 hodiny. A netreba každý deň, radšej každý druhý a dlhšie. Ak nemáš žiadny zdravotný problém, urob si raz do týždňa očistný deň - minimálna(najlepšie žiadna) konzumácia potravín a keď, tak len ovocia/zeleniny a večer sauna.

Marakuja

Ahoj ja osobne tiež nejak nie som zástancom diét atď... takže tiež jem všetko aj keď v poslednej dobe trocha sledujem ako sa stravujem ale vždy si dám to na čo mám chuť :D Čo sa týka behu tak hlavne meň tempo poprípade dĺžku behania lebo časom si tvoje telo zvykne a začne stagnovať.

vanessa3

Snažím sa jesť všetko, lebo nechcem potom nabrať všetko späť jojo efektom, nejaké extra obmedzovanie považujem za úplnú hlúposť
Napr. Raňajky - asi 50gramov jogurtu a trošku musli
Desiata - celodenné pečivo so salámou alebo cottage, s paradajkou
Obed - čo je doma, ale aj tak ja nejaké veľké porcie nezvládnem
..po obede si dám poväčšine aj niečo sladké
A na večeru už poväčšine nejaký jogurt + niekedy musli, keď nie som nejaká hladná, tak mi niekedy stačí aj mrkva.
Nie je to každý deň presne takéto stravovanie, ale tak približne...nie som zástanca diét, keď som hladná, tak sa najem.
A istotne vytrvám, behanie ma baví :) ..len to je trošku deprimujúce, keď nevidím výsledky.

odpovedam

No hlavne vytrvaj, nevzdavaj to, ak sa vaha nehybe. to su mesiace treningu, idealne je z toho si spravit zivotny styl. Co jedavas? skus byt konkretnejsia. Strava je zaklad, cela postava je v podstate zo 70-80% o strave. Vynechaj uplne muku a cukor, vecer uz ziadne sacharidy (ani ovocie - iba ak vecer chodis behat, tak polhodku pred a tesne po si pokojne daj nejake ovocie).

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Beh - Fórum - ZDRAVIE.sk