Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Asi problém s antikoncepciou

Príspevok v téme: Asi problém s antikoncepciou
Samela

Zdravim, mam takyto problem. Brala som rok antikoncepciu Lindynette 20 a po roku som to vysadila lebo som sa rozisla s priatelom tak som ju vysadila a ked sme sa k sebe vratili som ju zase nasadila po mesiaci....teraz mam asi 10 tabletku a asi 3 den mam problem s tmavym vytokom ale dnes to uz bolo viditelne skor ako krv...bojim sa co to moze byt ak by ste mohli poradte mi...jasne ze pojdem aj ku svojmu lekárovi len ten robi az piatok tak musim vydrzat este 3 dni. dakujem

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Asi problém s antikoncepciou - Fórum - ZDRAVIE.sk