Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ekzem, vyrážky na rukách kvôli posilňovaniu?

Príspevok v téme: Ekzem, vyrážky na rukách kvôli posilňovaniu?
netusim0

Ahojte, cvičil som aj pred tým a nemal som problémy s nejakými ekzémami ani s ničím..ale teraz celkom trpeli moje zápästia tak som začal brať kĺbovu výživu asi dva týždne a nič..a potom sa mi na rukách začali dávať malé vyrážky a aj v malých skupinkách ktoré vyzerajú ako keby bola spálená tá koža neviete čo s tým robiť či to môže byť tou kĺbovkou alebo zlou imunitou poprípade čo by som mal začať jesť alebo robiť? ďakujem :)

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Ekzem, vyrážky na rukách kvôli posilňovaniu? - Fórum - ZDRAVIE.sk