Bolesti chrbtice - nádory?

Príspevok v téme: Bolesti chrbtice - nádory?
Miroslava_1

Ahojte,
mám 36 rokov a v posledný mesiac ma bolí chrbát. Najprv ma začal bolieť v oblasti nad pásom - akoby pod rebrami, teraz ma bolí nad lopatkmi a aj medzi lopatkami.
Bolesť sa pri sedení zhoršuje, pri fyzickej aktivite je takmer necítim a ani v noci.
Občas cítiť "pukanie" platničiek. Niekedy je bolesť skôr akoby pálenie. Nebolí ma pri dotyku a nie je silnejšia ani ak zakašlem.
Pracujem ako ekonómka, takže presedím aj 12 hodín.
Na neurológiu som objednaná až v júni.
Jedna známa mi povedala, že sa takto môžu prejaviť aj nádory chrbtice, alebo kostí, tak mám obavy.
Má niekto skúsenosti?

Drnkalka

Zdravím, také mě dlouho trápili bolesti zad. Doktor mi pak poradil koupi nové matrace a pravidelné cvičení. Koupila jsem si www.i-matrace.sk, která má v sobě lamely a zaručuje správnou podporu páteře. Mám za sebou i pár hodin pilates a jde to poznat!!

RNG

Zle travenie a strava, stres,nedostatok pohybu, a hormonalne problemy ,dokonca aj zly matrac to vsetko moze viest z bolestiam chrbta. Najhorsie su bolesti, ked mas ubytok kostnej hmoty, mikropraskliny na stavcoch kde miesna tekutina prenika do svalstva okolo chrbtice a vyvolava bolestive hrce a zapaly. A toto je ovela castejsie,nez rakoviny pri chrbtici.

llek

Vo veku 36 rokov pri sedavom zamestnani a prvej bolesti chrbta mysliet hned na nadory, tak to je sila. Ty nic necitas, tebe nieco take ako cvicenie a posilnovanie chrbtoveho svaltsva nic nehovori? Zacni sa hybat, cvicit a nieco si nastuduj o chrbtici. A ako ti uz niekto poradil, menej pocuvaj susedu a viac pouzivaj rozum

ni-ka

Ved sama pises ze mas sedave zamestnanie a bolest sa aj zhorsuje v sede...ak sa hybes a lezis tak bolest necitis...sama si si urcila diagnozu...mas pretazeny chrbat zo sedenia:-)

Miroslava1