Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Úzkostná porucha a taktiež tetánia

Príspevok v téme: Úzkostná porucha a taktiež tetánia
t-streets

Ahojte.Chcem sa s vami podeliť a zároveň by som bola rada kebyže mi niekto vie poradiť.Mám 16 rokov a úzkostnú poruchu a taktiež tetániu. Myslím si že každý kto má toto ochorenie vie čo to všetko obnáša takže to snáď nemusím opisovať.Približne dva mesiace chodím k psychologičke na terapeutické sedenia, a doma robím AT. V piatok ma objednala k detskej psychiatričke.Včera som u nej bola, mimochodom bola dosť nepríjemná.. Predpísala mi AD. Cez deň tabletka GRANDAXIN - tú som si dala včera na obed aj dnes na obed a žiadne negatívne účinky nepociťujem. Na noc mi predpísala TRITTICO AD 150 tú som si včera dala.Do 15 minút som sa cítila ospalo až omámene a musím povedať že zaspala som veľmi rýchlo, akurát o jednej som sa zobudila a už som nevedela zaspať a ešte teraz sa cítim tak všeliako.Rozmýšľam že tabletky vysadím a pokuúsim sa zvládnuť chorobu sama.Bola by som rada ak by ste mi poradili a aj sa podelili o svoje skúsenosti s tymito liekmi alebo chorobami. Veľmi pekne ďakujem a prajem pekný deň :)

excentrik

Lekarku predsa mozes mat aj z ineho mesta a ako student mas lacne cestovanie, tak v tom nevidim problem.

Aj ja mam lekarku uplne inde, ale raz za mesiac cestovat mi fakt nevadi. :-)

Poslal som ti RP.

t-streets

tie lieky na spanie som prestala jesť po prvej tabletke..a v pohode :)

mandy01: ano moze byt..ja osobne najprv len takosti s dychanim, potom sa k tomu pridali aj dalsie ako napriklad triaska tela,ruky,vnutorna nervozita,pocity na odpadnutie,pocit ze sa mi prepletu prsty na rukach a k tomu uz aj vseliake myslienky ..a tak

excentrik: lekarku zmenit nemozem, je totiz jedina detska psych.v nasom meste :D mail je t-streets@azet.sk

mandy01

t-streets: Ahoj, a preco si vlastne zacala brat lieky? Ake si mala priznaky?

Mozu byt prejavmi uzkosti aj neustala unava, ze ledva stojite na nohach, pocity na odpadnutie a pod.?

excentrik

Ahoj, tak lieky sama od seba urcite nevysadzuj, ja mam Cipralex a na spanie Mirzaten. Po tom Mirzatene spim ako zabity a ten efekt je tiez taky, ako popisujes "omamenie". Bez liekov sa uzkosti velmi tazko prekonavaju. Ak nemas rada lekarku, tak ju zmen. Hod sem email a mozme popisat, ak chces.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Úzkostná porucha a taktiež tetánia - Fórum - ZDRAVIE.sk