Problémy so spoločnosťou Telekom

Príspevok v téme: Problémy so spoločnosťou Telekom
verca-82

Ahojte , moja mama má už dlhšie problémy s telekomom od januára su s ním stale problemy .. má u telekomu paušál platí cca 30 eur mesačne a máme tam aj interten aj magoi box ... no skratak všetci z rodiny sme v Telekome .. no a problém je ten že asi 2 alebo 3 m esiace dozadu prišla zrazu mame faktura že sa jej odratalo 4 eura či kolko za nejaky ochranny počitačovy antivirus pričom v zmluve nič takeho nepodpisovala .. a potom zasa s intertentom .. má dohodu že pol roka platí asi cca 15 eur mesačne ale oni jej začali strhávať viac tak tam volala a vybavili to a že peniaze jej vrátia no lenže mali jej vrátiť 15 eur a vrátili jej 4 . Ako nechápem tomu a najlepšie bolo keĎ s mama spytala že : čo ked ja vam neuhradim fakturu, vy porušujete zmluvu oberáte ma o peniaze za mojím chrbtom a keby som si pozrela fakturu tak o tom ani neviem . a čo keby som vám ju nezaplatila ? a oni povedali : tak vás odpojíme a mama : a čo sa vám stane keď ste vy porušili zmluvu a dám na vás sťažnosť ? a oni odpovedali niečo v štýle : no možno to budeme riešiť . a ja že čože ?? ako neviete náhodou či neije nejaký zákon ktorý by ich nejako mohol obviňiť aby nám tie peniaze vrátili napr. do 30 dní ? lebo ako mali nám to bvratit tento mesiac a vratili len 4 eura a nie 15. tak ak viete o niečom čo by nám pomohlo prosím poradte dakujem .

verca-82

my sme práveže tu zmluvu s antivirákom zrušili a o dva mesiace sme prišli na to že nám to zkrátka nezrušili ..

kablica

a toto je dovod, preco som presla k bublinam a bol to vyborny krok, nelutujem.
este mi dobieha internet z telekomu a samozrejme, ze ho uz obnovovat nebudem, ale kupim si u inej spolocnosti
telekom je otrasna spolocnost a ich pristup nula bodov, len odrbavat by chceli

vocotadygo

T-COM dava na niekolko mesiacov antivirak zadarmo k roznym zmluvam. Je tam nejaka lehota, kedy je zadarmo. Po tejto lehote, ak neoznamite zrusenie antiviraku, ze ho nechcete, tak vam chodi faktura. Je to hlupo urobene, ale mali by v klientskom centre na to aspon upozornit. Ak to nemate v zmluve podpisane, reklamujte.

Co sa tyka internetu - pozrite si zmluvu, co je tam napisane a podla toho reklamujte. Ak mate pravdu, reklamujte aj to, ako dopadla reklamacia.