Zubarina na Slovensku

Príspevok v téme: Zubarina na Slovensku
Zyxw9876

Dobrý deň

Mám ohľadom tejto témy viacero otázok, aby som si utvorila názor, či je pre mňa štúdium zubárstva reálne. Som študentkou gymnázia. Ak by mal niekto nejaké informácie ohľadom škôl zubariny na SR napíšte to prosím Vás sem, aj ak to nie sú odpovede na moje otázky. Ak by niekto náhodou mal doma staré alebo aj nové podklady a už ich nepotrebuje, mohol by mi ich DAROVAŤ prosím za poštovné?
1. ŠKOLA, UČITELIA
Ktorá zo škôl na Slovensku(zubarina)je podľa Vás najlepšia(Martin,Bratislava,Košice)?
Ktorá zo škôl má najlepšie vybavenie učební? Aký sú učitelia? Aké meno majú tieto školy? Čo si myslíte alebo viete o zubarine v Martine, že berú tak MÁLO ĽUDÍ (aké majú na výučbu vybavenie a ako sa im venujú?
2. PRIJÍMAČKY, MATURITA
Dali ste si prijímačky na viac škôl, na aké, čo si dať ako zálohu? Sú na prijímačkách len otázky z podkladov alebo aj niečo iné a koľko prijímačky trvajú? Chodili ste na prípravné kurzy školy, koľko ste za to zaplatili a pomohlo Vám to? Koľko je uchádzačov o dané štúdium a koľko zoberú? Berie sa na SR aj bez prijímačiek za čisté vysvedčenie? Je na prijímačkách gymnaziálne učivo alebo aj naviac? Je nutná maturita z biológie a chémie? Z čoho sa učiť na prijímačky a maturitu? Viete nejaké dobré stránky, videá na učenie?
3.FINANCIE, ŠTIPENDIÁ
Koľko € miniete ročne na knihy? Je možné niektoré knihy zohnať v knižnici a v akom sú stave? Koľko € približne miniete za mesiac(na stravu,ubytovanie,MHD,...)? Koľko € dostávate ako sociálne štipendium? Je možné dostať aj prospechové štipendium alebo nejaké iné a koľko je to €? Koľko € Vám dávajú rodičia?
4.UBYTOVANIE, STRAVA