Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ako sa objednať u psychológa?

Príspevok v téme: Ako sa objednať u psychológa?
PostPurple

Dobrý deň, rád by som vedel ako to u psychológa funguje. Myslím si, že mi taká návšteva neublíži ale neviem vôbec ako to funguje, plus študujem v ČR, na výške a doma som len piatok, víkend a pondelok, no nechcem aby rodičia vedeli, že chcem ísť ku psychológovi a tak si to musím vybaviť sám.

Plus sa bojím, že možno som len vystresovaný alebo si to len nahováram a tak neviem čoho sa bojím viac, či že mi niečo zistí alebo naopak.

Ďakujem.

odpovedam

adelle, ak ma zmluvu s poistovnou (=je zadarmo), tak treba. ak si to budes platit z vlastneho vrecka, tak vymenny netreba.

Agnes998

Neviem ako to maju v Cecach, ci potrebujes nejake odporucanie od obvodneho, najlepsie ked si najdes nejakeho psychologa a rovno tam zavolas a spytas sa. Psycholog nie je pre blaznov ale pre normalnych ludi co maju nejaky problem, nemusis sa bat, ze ti nieco najde, bude s tebou normalne riesit tvoje problemy. Psycholog je ako dobry kamarat, vypocuje ta, poradi ti, len je este k tomu na to odborne vzdelany.

ddana

Aj na VŠ by Ti mali poradiť, alebo skús číslo na linku Duvery v Češchách a nemusíš to riešiť na Slovensku, tam poradia aj zadarmo.

odpovedam

Neboj sa, dobry psycholog ta neodmietne s akymkolvek problemom. staci, ze si nejakeho najdes, zavolas tam a objednas sa na sedenie. ak maju zmluvu so zdravot. poistovnou, tak to budes mat zadarmo, ale musis si doniest vymenny listok od obvodnej lekarky. inak si hradis sam kazde sedenie.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!