Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Hnede spinenie pri HAK (po menstruacii)

Príspevok v téme: Hnede spinenie pri HAK (po menstruacii)
Verča90

Ahojte, chcela by som sa spytat na vase nazory. Zacala som brat HAK pretoze som bola na potrate(taletky)v polke februara.Teraz som zacala brat treti blister, konkretne dnes idem na 3tabletku.
Prve dva blitre som sada dokopy a vynechala tak 7dnovu prestavku, pretoze som neskutoce krvacala a bola som dost malatna. Pocas 2heho blistra som chytila hrozny zapal mocoveho mechura (dali me 7dnove antibiotika)po ktorych som sa 7dni chranila este aj kondomom.Minuly tyzden tj utorok som mala pohlavny styk s partnerom a v stredu som zacala pauzu a o stvrtok som dostala menstruaciu.Tento tyzden som zacala brat tabletky v stredu a dnes rano som sa zobudila s hnedastym vytokom....Nic ma neboli, citim sa fajn, ale ten vytok ma vyplasil.... Odovzdavam dizertacku, essay a mam nervy a jem vsetko co sa da... Viem ze spinenie je normalne pocas prvych3 mesiacoch ale toto sa mi este nestalo...a hned mi beha po rozume ze som tehotna a podobne...tabletku beriem vzdy nacas ani raz som ju neynechala..mozno 10-20 min oneskorenie.... neviete nahodou co to moze byt? som v UK a nazov antikoncepcie je RIGEVIDON

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Hnede spinenie pri HAK (po menstruacii) - Fórum - ZDRAVIE.sk