Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Diskusia: Ako schudnúť?

Príspevok v téme: Ako schudnúť?
unreal

Ahojte,
som muž mám 25, a nejako som pribral na brušku :)
Rifle mi začínajú byť tesné, vždy som bol chudučký aj teraz mám vlastne nízku váhu cca 65kg. Na bruchu sa mi však nejak nabalil tuk, a nie je sa čo diviť, minimum pohybu, sladkosti...
Chcem sa dostať do pôvodného stavu pravidelným behaním + "brušáky" + eliminácia sladkostí a mastných jedál.
Malo by mi to stačiť?

unreal

Tak prestal som jesť sladkosti a slané veci (jedol som toho ozaj dosť, 3 keksíky denne, večer čipsíky...). Na raňajky si dám nejaké ovocie alebo jogurt, následne normálny obed čo je doma navarené alebo v škole (polievka plus hlavné jedlo). O piatej beh, sprcha a chlieb s ramou a zelenina ako rajčina a paprika. Potom už nejem aj keď večer som fakt hladný. Neviem či to nie je len tým že som bol do seba zvyknutý ládovať tonu cukrov, na druhú stranu sa bojím aby som to neprehnal a nestratil aj svalovú hmotu.

Otázka je čo vlastne môžem jesť? Napr vajíčka? varené/praženica...syry? údené, korbáčiky ani tavené asi tiež nie.

odpovedam

Ak si chudy, tak kardio nerob, pretoze okrem tuku pali aj svalovu hmotu. Bola by to zbytocna strata. Brusakmi sa z brucha nechudne, kazde posilovanie akehokolvek svalu ma za nasledok narast svalu, nie palenie tuku. pri cviceni palis prevazne sacharidy, preto ani brusaky nemaju vplyv na brusny tuk.

Zameraj sa na zdravu stravu, samozrejme bez sladkosti, ziadna muka (a teda ziadne omacky, knedle, zaprazky, pecivo, cestoviny), jedz vela zeleniny, ovocia (ovocie len cca do 14 hod) a zvys prijem bielkovin. Vecer jedz uzlen bielkoviny a vlakninu.

A co sa tyka pohybu, tak v tvojom pripade bude najvhodnejsi intervalovy sprint. narastie ti svalova hmota, ale zbavis sa tuku. Rob to tak, ze behaj 100-150m naplno, ako len vies. postupne ti bude odchadzat rychlost, ale to neprekaza. chvilku potom len kracaj a nasledne zase - sprintovy interval, chod naplo. Takto to rob cca 20 minut.

A nezabudaj, zaklad je strava - 80%. Pohyb je len ten maly zvysok, ktorym vies svoju postavu ovplyvnit. takze v prvom rade sa zameraj na zmenu jedalnicka. Co sa tyka vody, tak to neprehanaj. Kazdy ma individualnu potrebu, ale na chudnutie velky vplyv nema. Pi jednoducho podla toho, ako si smadny.

Maoam

dovod poznas a ides na to celkom dobre, aerobnym sportom dat dole tuk a spevnit svalstvo

sladkosti prec, ak to chces dat dolu, duplom

ale pises, ze si inak chudy, zrejme nerobis nic (sport), mozno by nebolo zle s tym zacat - pre vlastne zdravie a budes opticky vyzerat ovela lepsie ;-)

drzim palce a vyzbroj sa trpezlivostou, necakaj zazraky do mesiaca

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Ako schudnúť? - Fórum - ZDRAVIE.sk