Psychické dno a beznádej

Príspevok v téme: Psychické dno a beznádej
Gréta1992

Ahojte, budem sa snažiť v skratke popísať moju situáciu..prosím ak niekto budete môcť nejako pomôcť alebo poradiť..budem vďačná.
Mám 21, som študentka...pred mesiacom som ja s maminou a mladšou sestrou ušli z domu pred otcom pretože by nám fyzicky ublížil. Situácia v našej rodine už dlho pripomína horor. Z domu z ktorého sme ušli bývame spolu so starkou ( maminou mamou ). Čiže je to mamin rodičovský dom...lenže chybu urobila keď polku prepísala ešte pred 10 rokmi na otca. už asi 7 rokov sme psychicky týrané otcom....lenže vždy sa to dalo nejako zniesť, pretože sme boli so starkou, ktorá nás dokázala ochrániť a ku ktorej si otec až tak veľmi nedovolil vyskakovať aj keď ona si tiež pri ňom prešla peklom :-( otec vždy posúval latku vyšie a my sme sa len prispôsobovali a dúfali že všetko sa raz skončí....že nič zlé nemôže trvať večne...omyl...to najhoršie nás ešte len čakalo...starkej doteraz zdravej a vitálnej žene v decembri diagnostikovali rakovinu...a vo februári sme ju stratili :-(..behom 3 mesiacov...bolo to najťažšie...pozerať sa na ňu ako trpí...aké má bolesti...a nedokázať jej pomôcť..to všetko čím som si od decembra prešla ani nejdem opisovať..proste bola pre mna všetkým...a pre maminu takisto.....boli sme do poslednej chvíle s ňou..otec jej ešte jej posledné chvíle na zemi ,,spríjemnil,,...tiež nechcem písať ako...všetko ej to čerstvé a bolí to....teraz sme teda na úteku...pred mesiacom som bola ja na polícii..nahlásiť ho za psychické týranie...uvediem napríklad to..že mamina išla na cintorín k starkej a ked prišla domov..otec jej začal vykrikovať že sa bola kurviť., chodí do Rákuska na 2 týžden ..robí opatrovatelku...a po 2 týždnoch ked príde domov..tiež nič iné nepočuje z jeho strany len obvinovanie..ponižovanie.....z maminy...z tej najúžasnejšej osoby na svete sa vďaka nemu stala troska...bez zmyslu života...žijeme v neustálom strachu.....stále nechápem ako ešte popri tomto vše