Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Antikoncepcia, tŕpnutie rúk a bolesť nôh

Príspevok v téme: Antikoncepcia, tŕpnutie rúk a bolesť nôh
andy1994

Dobrý deň. Mám 19 rokov a v poslednej dobe sa mi výrazne zhoršuje zdravotný stav. Od malička ma zvykla bolievat raz ľavá raz pravá noha, nie ako pri svalovke, skôr tupa bolesť v kosti v oblasti stehna aj lýtka, ale nepripisovali sme tomu nič vážne ani po konzultacii s doktorom(musela som zobrať aj liek proti bolesti lebo bolest neustupovala, skôr naopak)
Stávalo sa mi, že mi mizol obraz a tocila sa mi hlava. Napríklad pri čítaní som zrazu prestala vidieť pismena a po chvíli mizla aj časť knihy a stupňovalo sa to. Potom to odrazu prešlo . Niekedy bolo miznutie obrazu sprevadzane aj trpnutim v prstoch. Začalo malíčkom na ruke,prešlo do ostatných prstov potom do dlane a zasiahlo to predlaktie a prestalo.
Pred polrokom som začala brať hormonálnu antikoncepciu a príznaky sa začali stupňovať. Pridružili sa častejšie bolesti hlavy a nôh.Tri dni za sebou sa mi na 20 minut zvýšil tlak zo 155 na 95, očervenela som a stúpla mi teplota(37,3). Taktiež sa objavilo opäť tŕpnutie rúk ,bolesť nôh bola výraznejšia. Doktor mi odporučil vysadit antikoncepciu(mesiac neberiem), a problémy ustúpili až do dnes, kedy sa mi opäť zvýšil tlak, mizol mi obraz a trpli prsty. Dávam si pozor na dostatočný príjem tekutín, stravujem sa zdravo,chodim na tanečnú(aj pri slabšej namahe sa dost potim) netrpim nadváhou. Nemám krčné mandle a dosť často bývam chorá. Pri ovulácii pociťujem silne bolesti v krížovej oblasti, pol dňa sa nedokážem ani poriadne vystrieť.Bola som uz kvoli tomu aj v nemocnici,kde sa chybne nazdavali,že mam problémy so slepým črevom. Antikoncepcia mi v tomto ohľade dosť pomohla pretože bolesť takmer zmizla.Často bývam bledá, ale anemická nie som. Keď som o problemoch povedala gynekológovi, určil že problémom je antikoncepcia, ale ja sa obávam, že tabletky vystupňovali už existujúce príznaky. Ďakujem za Váš čas a dúfam, že mi odporučíte čo robiť, pripadne aké vyšetrenie absolvovať

sewie

bie som lekar ale mne to trpnutie ruk a noh a strata videnia pride skor ako neurologicky problem. krce pri ovulacii s tym absolutne nemusia suvisiet-preto tie ustupili pri nasadeni antikoncepcie a zvysok priznakov sa vystupnoval. antikoncepciu kazdopadne neber-je to hrozne svinstvo a kamaratke to lekar zakazal kvoli problemom SO SRDCOM! tak to uz je co za latku ked to ovplyvnuje srdce!
trosku mi tie priznaky pripominaju tetaniu, kazdopadne by som uvazovala nad neurologickym vysetrenim

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Antikoncepcia, tŕpnutie rúk a bolesť nôh - Fórum - ZDRAVIE.sk