Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Isoprinosin a bolest stehna

Príspevok v téme: Isoprinosin a bolest stehna
Okienko

Ahojte, uz asi dva mesiace beriem liek Isoprinosin, lebo mi lekarka zistila oslabenu bunkovu imunity (mam aj HPV virus, tak hlavne preto) a asi po mesiaci uzivania toho lieku pocitujem v lavom stehne take zvlastne pocity. Hlavne ked lezim, akoby mi lave stehno vnutra pulzovalo, mam v nom taky nepokoj, mam chut stale menit polohu, ked lezim. Moze to byt z tohto lieku? Pisu v pribalovom letaciku,ze to sposobuje bolest klbov, ale mna boli cele stehno nie klb. A len to lave, prave nie. Dakujem za rady, ak s tym mate nejake skusenosti

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Isoprinosin a bolest stehna - Fórum - ZDRAVIE.sk