Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

skodlive prisady v potravinach

Príspevok v téme: skodlive prisady v potravinach
velux

zacala som konecne citat zlozenie vsetkych potravin pred tym ako ich kupim, prosim pomozte mi nakolko som dost laik. na co treba davat pozor, napriklad pri balenych sunkach, ktora latka je tam nebezpecna? a v natierkach? pri sladkostiach a limonadach je vsade kyselina citronova, ktora viem ze je velmi zla ale zistila som ze je ozaj skoro vo vsetkom.

RNG

Niektore ecka su velmi skodlive, niektore nie. To sa neda v malom prispevku vsetko napisat, ked je ich stovky
A okrem toho mas na ovociach a zeleninach aj rozne chemikalie, konzervanty, pesticidy, a dokonca aj v nich napr nitraty, co nam skodia . Clovek musi byt dnes extra opatrny a ked sa chce dozit dlhsie, musi sa v tomto systematicky vzdelavat.
Pouzivat co najmenej priemyselne pripravenych jediel, varit zo surovin a najma organickych, pouzivat len panenske oleje, ziadne znicene oleje a natierky=priemyselne znicene a skodlive,
Nuz je to velky problem, ktory vyzaduje vela casu a studia

Daduska13213

.. ja sa riadim najmä podľa pravidla, čím dlhšia trvanlivosť výrobku - tým viac umelých látok .... a snažím sa najmä vyhýbať spracovanému mäsu. Keď som sa minule dočítala, že kuracia prsia - 70% mäsa a 25% vody a pri tom upozornenie nesoliť, nekopreniť - mäso obsahuje soľ korenie marinádu a neviem čo všetko som skoro odpadla ... katastrofa čo sa môže predávať v tých obchodoch.... Radšej chodím na biofarmu, čo sa s tým v obchode nedá ani porovnať a hlavne sa snažím dávať si pozor, aby výrobky neobsahovali veľa sacharidov lebo to je momentálne dosť obrovský problém....

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.