Priatelka a skola

Príspevok v téme: Priatelka a skola
teodormm

Chodim s priatelkou pol roka.V poslendom case sa uplne zmenila nic pekne mi nepovie ledva mi odpise,ziadna pusa objatie uplne ako keby som bol pre nu cudzi.pytal som sa ci v tom neni druhy chalan ona ze nie.Ma teraz skusky v skole ze s toho ,no mne sa to moc nezda ze by hentak skola s niekym zatocila a tiez sa nechce moc ani stretavat..co si myslite?ako mam reagovat ,co robit

AlisonWolf

Aha, som si nevšimla, že si už reagoval.... tak vidíš, nebola v tom škola. A ona sa ani nezachovala ako človek, aby ti povedala pravdu. To mi je ľúto.

AlisonWolf

Že to je zo školy, tak tomu príliš neverím. Tiež som pri skúškach nervózna, ale vždy sa rada odreagujem a potuľkám s priateľom, síce nemám chuť na sex, ale pusu a objatie nikdy neodmietnem. Mali sme na seba veľmi málo času cez skúškové, aj sme sa dlho nevideli(študujeme v iných mestách), ale vždy som veľmi rada za ním išla, aj keď len na pol hodinu, ale človek príde na iné myšlienky, stres a nervozita zo školy opadne...Takže by som tomu neverila.

Agnes998

Jasne ze v tom nie je skola, mohla by mat na teba menej casu, ale aspon pekne slovo by si nasla, cas odpisat na sms, objatie ked ste spolu. Je v tom bud iny chlap alebo sa jej vas vztah zunoval.

teodormm

Tak vcera som sa dozvedel ze v tom neni skola:( da sa v dnesnej dobe este verit niekomu..kazdy jeden len divadlo hra tak ako to jemu vyhovuje.

doubledog

never tomu, ze je v tom skola.
je za tym nieco ine - vas vztah uz prestala vnimat ako prioritu.
najlepsie si overis, co je vo veci tak, ze ju istu dobu nebudes kontaktovat.

Suffer