Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Inzulín a nadmerné vypadávanie vlasov

Príspevok v téme: Inzulín a nadmerné vypadávanie vlasov
maciatkoo

ahojte, cca pred troma tyzdnami som bola hospitalizovana v nemocnici kvoli cukrovke. odkedy som zacala brat inzulin, tak mi strasne vypadavaju vlasy. Nikdy predtym som s tym nemala nejaky velky problem,najviac vlasov mi vypadlo hlavne po umyti, ale bolo to ozaj len par vlasov, a kedze som mala vlasy prilis huste tak mi to ani nevadilo. No teraz po tych 3 tyzdnoch mam vlasy o polovicu redsie,ked sa cesem tak mi vypadavaju uz aj po pramenoch. na hlave mam uz viditelne prazdne miesta... som zufala... ak to takto bude pokracovat, tak ratam ze do mesiaca som bez vlasov :( moze s tym suvisiet liecba inzulinom? mate s tym niekto rovnaku skusenost? alebo nejake rady ako vypadavanie zastavit? je to problem vnutorny alebo vonkajsi (kožný)?

matway

Je veľa dôvodov pri vypadavani vlasov, ale inzulín to na svedomí nemôže mať. V tvojom prípade tou príčinou bude práve diabetes. Maj cukrovku pod kontrolou a vyhýbaj sa trom faktorom, ktoré sú spušťačmi diabetu.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Inzulín a nadmerné vypadávanie vlasov - Fórum - ZDRAVIE.sk