Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vysetrenie - neurotoxínov

healt99

Dakujem. Ja mam velmi tazke zdrav. problemy. Stratila som pamat fotograficky, nepamatam si rozhovory a uz aj taku faktograficku. Velmi sa trapim. Neviem na ake vysetrenie mam este ist. Bojujem ako sa len da...

LMarika

Ja som nedavno bola na Diacome, co je tiez nejaka biorezonancna metoda a povedali mi tam, ze mam velmi silnu alergiu na kadmium a stredne silnu na penicillium. Kadmium by mal byt jeden z tych tazkych toxickych kovov, len neviem, ako postupovat dalej a za kym ist, ak by som si chcela dat tuto informaciu overit u riadneho lekara. Ci za dermatologom, kedze je to kov, alebo by mi vedel pomoct aj imunoalergolog. Existuju potraviny bohate na kadmium. Vraj je to kakao, hriby, olejniny. Naposledy ked som jedla tekvicove semiacka, tak som mala dva dni hnacku a kakao mi uz dlhe roky robi problemy, takze nieco by na tom mohlo byt, ale viem, ze mnohi lekari su voci biorezonanciam skepticki, preto by som si tuto vec rada dala overit u riadneho lekara, nech mam tuto diagnozu zapisanu niekde cierne na bielom, aby ma raz kvoli tomu niekto nevysmial. Lebo clovek nikdy nevie, co sa moze stat. Co ak si sadnem za volant do auta, utrpim autonehodu, skoncim po uraze niekde v nemocnici a prva otazka, ktoru mi polozia, bude, ci nemam nejake potravinove alergie, co im potom poviem? Ze nemozem jest kakao, lebo mam velmi silnu alergiu na kadmium? A ak padne otazka, kto mi to diagnostikoval a kedy a ja poviem, ze na Diacome, tak ma vysmeju a zatukaju si prstom na celo, ze nemam vsetkych pokope? Rozumiete, clovek musi mysliet na vsetko a byt predvidavy, lebo nikdy nevie, co sa moze stat. Raz v minulosti mi uz dermatolog lepil na chrbat vzorky kovov, bolo ich tam asi 20, ale ziadnu alergiu na kov nezistil. Len neviem, ci sa medzi taketo vzorky bezne dava aj kadmium.

healt99