Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Stale chodim na facebook

Príspevok v téme: Stale chodim na facebook
smutna22

Zdravím,
Priznám sa takto anonymne, verejne, som asi závisláčka na fb, alebo už nejakú poruchu mám :(...
Ani neviem prečo tam stále chodím, ak mi niekto chce napísať, že som prepatá, nech sa idem liečiť, prosím, také mi radšej ani nepíšte...viem, že mi chýba sebavedomie, asi aj tam chyba bude...
Tak viac menej každý deň som na fb, hlavne teraz ako som doma a len sa učím na štátnice...nie som typ, čo nemá čo robiť, doma robím na záhrade, mám brigádu, som dobrý študent,...ale i tak stále som na facebooku, a zväčša som tam offline, nech ma neukazuje zelenú. Stále si len tak kukám ľudí z môjho okolia, niektorých ani nemám v priateľoch :/ je to zlé ja viem :(...pozerám si tam kamarátku, čo ma začala ohovárať neprávom a ukončila naše kamarátstvo, pozerám si svojho bývalého priateľa, hoc tam skoro nikdy nič nepridáva, dokonca aj jeho bývalú priatelku, s ktorou chodil ešte predo mnou...je to zleee, ja viem :( už vtedy ma trápila ta baba, a stále si ju len tak z nudy pozriem,...a pritom mám priateľa, superného, verím mu, nevyvolávam mu, keď ide bezomna von, no aj jeho si sem tam kuknem na facebooku, popripade ludí čo má v priateloch, lebo ani on nedava príspevky na facebook, skôr len chatuje...a aj jeho bývalú príatelku si sem tam pozriem :((....a ja si neviem pomôcť :(.
A pritom ked mi napíše nejaká kamarátka, tak niekedy sa mi nechce hned odpisovať, ale odpíšem jej až na druhý deň...
veeľmi ma mrzí, že toto stále robím...je to choré, a na druhej strane, viem že strašne vela času takto strácam...Nemali ste niekto podobný problém, alebo ste sa nestretli s takýmto čosi? čo mám robiť? vopred dakujem

smutna22