Nie je všetko iba o peniazoch

Príspevok v téme: Nie je všetko iba o peniazoch
nikol321

Ahojte. Začala by som asi tým, že ja študujem a priateľ pracuje. Je medzi nami 6 ročný vekový rozdiel. Keďže ja nezarábam, ani nemám možnosť brigádovať, som závislá na rodičoch.Mám vreckové a keď si niečo chcem kúpiť, tak si na to musím dlho šetriť, čiže nemám peniaze na to, aby som mohla priateľovi kupovať neviem aké drahé dary. Čo ma mrzí, ale študovať budem ešte dlho a chodím na internát.On už pracuje, má stály príjem, nemá tisíce, ale má celkom slušný plat ako mladý človek. Keď sme spolu ešte nechodili,všetok svoj voľný čas strávil s kamarátmi, vozili sa kade-tade, boli spolu nonstop. Keď začal so mnou chodiť, všetko bolo v pohode, kamaráti boli radi, že niekoho má. Len začalo im to vadiť keď bol so mnou dlhšie, venoval mi viac času ako im a tie najdôležitejšie veci boli, že ich nevozil kde chceli a neplatil im už ich výlety. Dosť mi to dal aj jeho kamarát najavo. Ich partia sa rozpadla, ale ešte občas spolu vybehneme von (všetko platí môj partner, lebo oni ževraj nemajú nazvyš,tiež študujú). Ja som peniaze nebrala ako veľký problém, nikdy som od neho nechcela drahé dary ani nič podobné. Chcela som s ním iba raz za čas niekam vypadnúť von, do kina, na kúpalisko, proste niekde na výlet. Vždy keď som mala nejaký sviatok, tak som dostala dary, ktoré mu ja nemôžem z môjho vreckového vrátiť. Ale bola som rada, že mu na mne záleží a že sa o mňa stará. Mám kamarátku,ktorá má chlapca. Kamaarátia sa aj naši chlapci a my sa už tiež kamarátime nejaký ten rok. Je to dobrá kamoška, vždy som sa jej zdôverila, keď ma niečo trápilo, len tu prišiel kameň úrazu - znova peniaze. Ona nemá rada, keď jej chlap niečo kúpi, keď jej niečo zaplatí a podobne - obidvaja študujú. Keď niekde idú,tak si kamarátka platí sama a jej chalan si platí sám. Keď my niekde ideme s priateľom, väčšinou platí všetko on,ja sa činím inak, upratujem mu, niečo sem tam navarím, je u nás skoro každý víkend a proste starám