Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Asi som psychicky chora - nici mi to vztah

Príspevok v téme: Asi som psychicky chora - nici mi to vztah
alison **

Bojim sa, ze sa u mna prejavila nejaka psychicka porucha. Kedysi som byvala podrazdena pri menstruaci. Priatel to chapal a naucil sa zvladat moje stavy. Lenze pred asi 2 rokmi som sa zmenila. Ci mam moje dni alebo nemam som neustale podrazdena, nervna, naladova. Akekolvek situacie tykajuce sa mojho partnera alebo rodiny nezvladam. Som uzlik nervov a vybuchjem za kazdu malickost. Priatel to uz so mnou nezvlada a aj ked sa snazim s tym bojovat,vydrzim len chvilu. HAK som prestala brat pred 7 mesiacmi, myslela som si, ze tie stavy boli z toho, pretoze pocas uzivania som pocitovala obroske vnutorne tlaky, akoby sa mi nieco dralo z vnutra von a byvala som kvoli tomu velmi nervozna..tlaky zmizli ale podrazdenost ostala...Bojim sa, ze pridem o vztah,som uplne ina osoba ako pred rokmi :-(

redka

Hak je narocna na b vitaminy okrem ineho... Mozno skus nejaky silny b komplex dopnit stressB alebo B50... Potom aj horcik... Treba zrovnat hladiny hormonov a to cosi trva... Na to sa odporuca pupalkovy olej v kapsulach, yam, maca, kotvicnik...

MultiLevel

Podla mna to moze byt z tej HAK, kedze si uz pocas nej pocitovala zmeny nalad. Daj si u gyndy urobit hormonalny profil. Neviem ci by nebola na mieste aj psychologicka, ale pokial mas tieto stavy len z uzivania antiky a este stale u teba trvaju "dozvuky", tak ti psycholog moc nepomoze...Tvoje telo sa musi vycistit z uzivania hormonov, uz nikdy nic take do seba dobrovolne nepchaj.

karolinka122

nemysli si, ze ked si vysadila HAK pred 7 mes.,ze to nezanechalo nasledky, zanechalo, sama vidis, ale pomoct ti neviem, skus si dat vysetrit hormony aspon u zenskeho..HAK sposobuje depresie, prudke vykyvy nalad, nervozitu a pod a telo sa bude mesiace a roky spamatavat po vysadeni,zhorsi sa plet, hapruje menzes, vykyvy nalad, kedze bolo naucene na chemiu, same sa musi naucit fungovat tvorit hormony bez chemie.

Truuba

Ahoj ja ti asi moc nepomôžem ale absolútne prežívam to isté, ničím všetko pekné čo s frajerom máme (sme spolu skoro 2 roky) rýchlo vybuchnem za hocičo aj keď ide o iné baby začnem mu trochu nadávať (nie až tak hrozne zase ale aj tak) a proste nezvládam to a cítim sa potom ešte horšie..aj keď mám pocit že on ma niekedy naschval vytáča a čaká ako zareagujem je to divné lúbim ho strašne moc ale niekedy mám pocit že ma sťahuje a robí to ešte horšie lebo vie ako na tom som, ak mu niečo poviem aby sa ku mne správal inak že dobre vidí ako som na tom tak on len hovorí že o ničom nevie a že nie je protivný na mňa..úplne to otáča..smutné na tom je že mám pocit že to je ten človek s ktorým by som mohla stráviť život sú chvíle kedy sme spolu na dokonalej vlnovej dĺžke ako z filmu :)možno to že som s ním je len zaužívaný zvyk a niečo vo mne kričí nie..

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Asi som psychicky chora - nici mi to vztah - Fórum - ZDRAVIE.sk