Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Záhada menom vši

Príspevok v téme: Záhada menom vši
NatalyyNatty

Ahojte mám jeden problém resp. otázku na ktorú si už roky neviem nájsť odpoveď. Som študentka 4roč. a mojou najvacsou smolou je, že bývam v dedine kde je veľa občanov čiernej pleti ktorých samozrejme neodcudzujem kým sú ok ale veľa ich tu je tých špinavých atď. Nuž k veci...chodím autobusom už 12 rokov(iná možnosť nieje keďže dochádzam 35km) a za posledné tri roky som už tretí krát chytila vší :( je mi to sakramentsky blbé pretože som čistotná baba môžem povedať že až prehnane ale tým malým sviniam sa nejako páčia moje po zadok dlhé čierne vlasy a to si ich darmo vypínam do copu a pod. :( existuje niečo čo by ich mohlo priťahovať? nejaké vône a tak? pretože už mi to príde absurdné že si tak dávam pozor a celé detstvo som s tým problém nemala a teraz na mna lezú ked som uz dospelá??? strašne ma to štve už z toho mám normálne fóbiu vkročiť do autobusu...fuj...viem že za to nemôžem ale neviete poradiť niečo čo ich zaručene odpudzuje a pritom nebudem smrdiet ako tchor? :( dakujem vopred

lilinnka

mam 35 rokov a chytila som neviem kde vsi, kupila som si prvy sampon v lekarni na ktory som natrafila liquido duo forte a zmyla som ich tym teda zabila a potom som ich dala von

hviezda01

Tiež sa trápime so všami už cca pol roka...zmiznú,chvílu je klud a potom zase...teda konkrétne 16-ročná dcéra...už som z toho na nervy..:-(..skusili sme ocot,tak uvidím,či sa potvorky stratia

anna78

my sme na vši použili liquido duo forte a super zabral, všetko pozabíjal :) už len vyprať obliečky a podobne a bol pokoj :)

michalmmm

Kup si taky pripravok, ktory znici nielen vsi, ale aj hnidy. Take su najlepsie a najskor zaberu. Skoda, ze nie si chlap. Vtedy by najlesie zabralo dat sa ostrihat dohola :)

karolina28