Starostlivosť o nevládneho rodiča?..

Príspevok v téme: Starostlivosť o nevládneho rodiča?..
kalerab14

Zdravím Vás, je zákonom upravená povinnosť postarať sa o rodiča? pred par dnami mi volali z nemocnice ze ostal nevladny a ze sa mam o neho postarat. Ide o to, že nemám záujem sa stýkať s otcom(som už plnoletý ale študujem). otec je alkoholik a nemám chuť sa starať o niekoho kto mi zničil detstvo a vela sa mi naublizoval. vedel by mi niekto poradit?

Eduard

Prosim vas.clovek pyta radu a co mu to tu pisete.
Jednoduho tento stat je chory system. Nech sa postara stat!Clovek plati dane cely zivot´a naco?. A tie talafatky o zmiereni si nechajte pre seba.
Alkoholik,tyran cely zivot tyra vsetkych okolo seba a ja sa budem starat?....tam nech ma daju k sudu..chory system.!!!

jetojasne

Vyživovacia povinnosť detí k rodičom
Zákon o rodine č. 36/2005 Z. z.

§ 66
Deti, ktoré sú schopné samy sa živiť, sú povinné zabezpečiť svojim rodičom primeranú výživu, ak to potrebujú.
§ 67
(1) Každé dieťa plní vyživovaciu povinnosť voči rodičom v takom rozsahu, aký zodpovedá pomeru jeho schopností, možností a majetkových pomerov k schopnostiam, možnostiam ak majetkovým pomerom ostatných detí.
(2) Vyživovacia povinnosť medzi manželmi a poskytovanie príspevku na výživu rozvedenému manželovi predchádza vyživovaciu povinnosť detí voči rodičom.

oui.

nech su vztahy akokolvek narusene, odporucam sa uzmierit pocas zivota, ked raz rodic odide, to zmierovanie ide omnoho tazsie, respektive cloveka v istom momente zamrzi, ze to nestihol. ja som mala s otcom velmi komplikovany vztah, dnes, po dvoch rokoch od jeho smrti, som mu uz odpustila vsetko, co nam v zivote vyviedol a fakt ma mrzi len to, ze som sa s nim nemala moznost nikdy rozlucit v mieri

llek