Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Zmena antikoncepcie a jej následky

Príspevok v téme: Zmena antikoncepcie a jej následky
kika90

AhojtE baby. Chcela by.som sa vás spýtať či náhodou nejaka z vás nemá podobné skúsenosti. Už niekoľko mesiacov som brala antikoncepcia rigevidon -na Slovensku sa.nepredáva. DochadzalI mi tabletky takže som plánovala návštevu u.doktora aby som neprerusila cyklus bratia. Môj doktor bol však na mesačnej dovolenke a mal sa vrátiť až počas mojej dovolenky tak V lekárni mi dali jeden blister antikoncepcie S tým že.keď sa vrátim zájdem K doktorovi. V.lekárni mi dala microgynon -čo sa najviac zhodovalo S mojou starou antikoncepciu. Počas sedem dňovej prestavky mi prišla menštruácia tak ako mala a následne tak ako som mala som zobrala novú antikoncepciu. S priateľom som mala pohlavný styk. A úprimne z.novej antikoncepcie nemám take kŕče V bruchu ako som mavala. Avšak postrehli som zmenu že môj výtok je riedkejsi a dnes vo štvrtok som dostala spinenie. Nič silné ale dosť ma to vylakalo. Na bud týždeň V piatok by som mala dostať menštruáciu. Chcem ísť K doktorovi ale zase má dovolenku a ordinuje až V pondelok. Dosť ma to vylakalo. A fantazia mi už. Funguje na plné obrátky a bojim sa.toho najhoršieho.... Neviete čo to môže byť? Či je to iba zmenou tabletiek alebo sa mám obávať toho najhoršieho. Beriem ju načas. Max 30 min rozdiel čo sa.mi stalo tento týždeň.....

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Zmena antikoncepcie a jej následky - Fórum - ZDRAVIE.sk