Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Podráždena pleť a silné svrbenie

Príspevok v téme: Podráždena pleť a silné svrbenie
Pat0

Dobry deň ,

Dnes vnoci som sa zobudil na silne svrbenie v oblasti tvare presnejsie na lícach poblíž nosa z jednej aj druhej strany . Je to začervenané uz asi týžden no to svrbenie začalo az teraz . Priatelka mala tiež podobny problem no na inych miestach (brada,spodna strana lica) dostala nato Lacoid Crelo0,1% proti svrbeniu a fixit180mg(hydrochlorid fexofenadinu) do tyždna jej to pomohlo . Tablety nedouzivala lebo znich mala hnacku preto chcem vediet ci ten roztok na ukludnenie a tie tablety mozem brat aj ja pretože to svrbenie je neunosné . Dakujem.

Pat0

Tak dnes som sa docital par veci , bol som aj v lekarni kde som sa ako laik pytal co by mi mohlo pomoct a to som zistil ze v lekarňach pracuju ozaj "experti" po 30minutovom patrani mi pani priniesla 2 vzorky kremov *Bioderma sebium hydra a *Physiogel Hypoallergenique. Ževraj mam odskušat , o tej bioderme som sa doma docital ze obsahuje aj parfum sice jemny ale predsa tak som ako prve skusil Physiogel na prekvapenie ho vôbec necitim ziadne palenie ani nic podobne . Začervenanie tam stale sice je no pleť je pokojnejsia ... mate stym kremom niekto skusenosti ??? + Som si zakupil aj Aloe vera co mi doporucila pani lekarnička .

Tiez sa chcem spytat na krem Atoderm Po Zinc mali ho v lekarni dostal som od neho brožurku a zda sa byt fajn . Len by som nerad kupil nieco co by mi este viac uškodilo .

Dakujem za rady ...

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov