Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ako sa najlepšie pripraviť na tehotenstvo a pôrod?

Príspevok v téme: Ako sa najlepšie pripraviť na tehotenstvo a pôrod?
Count

Chystám sa na tehotenstvo a študujem rôzne informácie, aby som čo najviac eliminovala možné zdravotné problémy a aj ochorenia môjho budúceho dieťatka. Tu na tomto portáli som napríklad našla takýto materiál:

www.zdravie.sk

Za ďalší dôležitý krok pokladám priebeh tehotenstva a pôrod. Stále viac žien napríklad informuje o tom, že pôrod vôbec nemusí byť traumatizujúci zážitok, skôr naopak. Čo si o tom myslíte? Aké sú vaše skúsenosti? Tu je jeden krásny dokument:

www.youtube.com

zuzi74

Su aj take zeny, ktore planuju otehotnenie, vedia o zdravotnych problemoch a napriek tomu idu do toho a plodia deti.

RNG

Alergie su najma z toho, ze lekarske komisie neprotestuju proti zavadzaniu hromady skodlivych chemikalii do nasho prostresdia, do jediel a samozrejme do farmaceutickych liekov a vakcin, co su dnes v drvivej vacsine patentovane skodlive chemikalie, kde na patent musia dokazat, ze nic take pred tym nikde neexistovalo a teda ziadatel o parent to prvy vyrobil(priorita), cim ale zaviedol do prirody neznamu a skodlivu latku=zamorenie.

britta

na slovensku to nie je zvykom, zeny tu otehotneju neplanovane nad nejakou pripravou na tehotenstvo sa vobec nezamyslaju. mozno aj preto sa tu rodi tolko chorych deti. kazde druhe decko je alergicke.

susisusi

ahoj, ja som si robila kurzy v www.mamila.sk Organizovala/je to sympaticka doktorka z nemocnice Kramare a vela mamiciek cez mamilu robi dobrovolne poradkyne, su skvele! vobec som mnoho veci netusila, co a ako, aby babatku dobre bolo, mne osobne to dost pomohlo :)

a samozrejme aj tehotenstvo - ake vitaminy brat atd.

chcem