Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Chrbtica, závraty, BB kraj, odborník

Príspevok v téme: Chrbtica, závraty, BB kraj, odborník
Strongy

Dobrý deň,

Venujem sa posilovaniu, ale aj športovaniu ako takému dosť intenzívne.
V poslednej dobe u mňa nastal problém ,ktorý neviem vyriešiť a klasický doktor ho odbije len odpoveďou ,nerobte toto hento a je to.
Potreboval by som poradiť fakt odborníka v oblasti chrbtice v BB kraji.
Môj problém je ,že po posilňovaní ,alebo po väčšej fyzickej záťaži silovej, podotýkam silovej lebo pri záťaži kondičnej sa to práve naopak lepší, mi tuhne celá chrbtica až mávam celodenné závraty ,niekedy také silné ,že sa nemôžem aj 3, 4 hodiny pohnúť z postele ,všetko sa so mnou krúti. Niekde bude podľa všetkého blok v chrbtici.

Prosm ak viete kto a kde by mi s tým vedeli najlepšie pomôcť mi poraďte. Mám už čo to pobehané a odsledované na sebe ,že sa jedná o chrbticu som si istý.

ďakujem

Slobodna

Chystanie dreva a práce okolo domu poznám :) a to nie som ani z dediny.
Ide o naťahovanie krku - skúsim ti to popísať lebo ukázať ti to nemôžem :)
1. pravú ruku si polož na ľavé ucho cez hlavu - stojíš vzpriamene a tlačíš k pravému ramenu, chvíľu vydrž. Potom opačne.
2. Prekríž si ruky v prstoch a polož na zátylok a tlačíš hlavu na hruď.
3. Sú to rôzne rotačné cviky v trupe, predklony a záklony.
Na nete toho tiež dosť nájdeš.

Strongy

Ďakujem za odpovede.

No popravde až tak tam neblbnem ,dávam si na to pozor ,ale keď niekedy si nedám a pridám na váhe a to poviem ,fakt ,že to nie je žiadne svetoborné pridanie na váhe sa to hneď prejaví. Nerobím nejaké extra silové veci ,dávam si na to pozor.