Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Opuchnuté nohy a lekári nevedia prečo

Príspevok v téme: Opuchnuté nohy a lekári nevedia prečo
kleopatraa

Ahojte,

Máte niekto z vás problém, že vám z ničoho nič strašne opuchli obe nohy až po kolená? Robili mi všetky možné vyšetrenia všetko negatívne, ladviny, srdce nič, alergická nie som...ale nohy stále opuchnuté a bolia na dotyk, neviete na to nejaký babský recept alebo liek okrem octanovej masti?

Ďakujem.

mascha

podľa mňa máš v sebe nejaký patogén,tá zväčšená slezina tomu nasvedčuje, ak nepochodíš u doktoroch nasaď si detoxikáciu - očistnú kúru pečene,obličiek atď....

kleopatraa

ahojte,

sono mi robili, našli iba zvačšenú slezinu inak nič..ale ďakujem za rady, podušku už používam, ale skúsim aj zelený čaj. Som študentka, ale chodím pravidelne športovať, tak neviem kde je teda problém, ale ani trošku to neodpúcha, veď sa ani nezmestím do topánok :( Budúci týždeň idem ešte ku kožnej

RNG

Na stitnu zlazu odporucam doplnky jodu a selenu. Ja si jodovu tinkturu aspon raz za tyzden natieram pod pazuchu, odkial sa jod dostane do celeho tela, A beriem 200 mikrogramov selenu.

RNG

Nuz neviem aku mas na to pricinu,na tie opuchy/edema ale pomaha si davat aspon 2 podusky pod nohy pri spanku, mne to tie opuchy podstatne znizilo. Ja mam podlozku z tvrdej peny asi 40 cm vysoku. Trvalo mi to nejaky zas si na to zvyknut.

LMarika

Pracujes? Mas pracu trvale v stoji? Napriklad take predavacky v zlatnictve mavaju tento problem. Skus vypit nieco mocopudne, napriklad zeleny caj, mozno pomoze, doma si lahnut a vylozit nohy, trochu odpocivat, ak sa da. Ako prevencia proti opuchnutym noham pre buducnost ale pomoze aj pohyb, cvicenie, chodza. Na opuchnute nohy vraj plati, ze lepsie je lezat a bezat ako sediet a stat.

kleopatraa