Padla som na dno kvôli nemu, on je na psychiatrii

Príspevok v téme: Padla som na dno kvôli nemu, on je na psychiatrii
zbludiladusa

mám pred štátnicami,študujem na VŠ,mám pred sebou ťažký rok,som strašne mladá,sotva po 20ke niečo,bola som s NIM viac ako štyri roky.za tú dobu ma úplne zdeptal a zničil.moja psychika bola na dne,milovala som ho viac než seba,čo ma úplne vyčerpávalo,stalo som sa citovo závislá od neho,vedela som,že náš vzťah nebude navždy,vedela som,že sa nikdy zanho vydať nemôžem,no stále v kútiku duše som čakala,a dúfala,že nakoniec sa všetko na dobré obráti.Rokmi som sa s ním čoraz viac zapletala,bol môj prvý chlapec vážny,nikdy som nemala odvahu skončiť to s ním,a odísť,oslobodiť sa,on nie je zlý človek,práve naopak,len je strašne poznačený životom,stalo sa mu v živote mnoho strašných vecí,ktoré na nom zanechali stopy,usúdila som ,že nemôžem s ním žiť.dokonca včera ho hospitalizovali na psychiatrii:( nemám ani silu to písať,ja odvtedy len vraciam,nespím,on má depresie,(má na to dôvod),on ma miluje,ja ho tiež milujem,ale ja som slabá povaha,mna všetko skladá,aj včera,ked som sa dozvedela,že je na psychiatrii,tak som odpadla.o pár týždnov ma čakjú štátnice z francuzskeho jazyka.nie som schopná sa učiť,nič.
je to koniec,roky som bojovala o ten vzťah,o neho,pomáhala som mu,ako sa len dalo,napriek rodičom,ktorí ma chceli od tohto ušetriť,nedala som si povedať,chcela som byť s ním,žila som hocikedy na diazepamoch kvôli JEHO problémom,kvôli jeho objatiu,láske,kvôli jeho nežným slovám,a gestám,obetovala som sa,celé tie roky,teraz som však padla s ním aj ja na dno.jemu sa opäť v živote stalo niečo strašne zlé,a on padol pod dno,je to logické,lenže ja sním,ano,mohla som to čakať,ale nečakala som,užívala som si pekných chvíl s ním,ktoré občas boli.
mám pocit,že už nikdy ani ja nebudem normálna,ako čo mám teraz robiť ?mám pri nom stáť,ako to dokážem?
potrebovala som sa len vyrozprávať :(((((((lebo mám pocit,že všetko na mna padá a už nevládzem žiť

Maoam