Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Tabletka po a cervenosfarbeny vytok

Príspevok v téme: Tabletka po a cervenosfarbeny vytok
yxzabc

tak baby, vopred upozornujem ze momentalne fakt nemam naladu citat nejake vyjadrenia moralistiek...
no ale k teme.....menzes mi skoncil 13.10. a tabletku \\\"po\\\" som uzila 17.10. (myslim ze nikomu nemusim vysvetlovat z akeho dovodu, aj ked by mali byt v tom obdobi relativne neplodne dni, dala som pre istotu, fakt nepotrebujem momentalne otehotniet)
okrem toho ze som fakt strasne precitlivela, co prisudzujem vedlajsim ucinkom tabletke po som mala teraz tri dni po uziti tablety a styri dni od sexu cervenosfarbeny vytok, ja sa len modlim ze to nie je nejake uhniezdovanie vajcika....prosim baby ktore uz mate skusenosti s tabletkou po a nahodou sa vam stalo to co mne, prosim ukludnite ma ze o nic nejde ak ste teda fakt neotehotneli..vrela vdaka

Majkalap

Ak si uzila tabletku do 5 dni na predpis, mala by ta ochranit pred nezelanym tehotenstvom. Ten vytok moze byt vedlajsi ucinok.

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Tabletka po a cervenosfarbeny vytok - Fórum - ZDRAVIE.sk