Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Výška poistky - trieštivá zlomenina prsta

Príspevok v téme: Výška poistky - trieštivá zlomenina prsta
Liuuu

Pekný deň prajem. Chcem sa spýtať či ste tu mal niekto trieštivú zlomeninu prvého článku prsta na ruke a či neviete aká bude výška poistky.
Ide o to, že som študent a popri škole aj pracujem a starám sa sám o seba. To znamená, že nebývam s rodičmi a veci ako sú nájom, škola, cestovné náklady, hyg. potreby, jedlo, atď.. No zranenie mi pracovať nedovolí a tak moja finančná situácia zamrzla. Prst mi operovali pred 14 dňami s tým, že tam mám "fixátor"(4 droty, ktoré mi trčia z ruky) a o ďalšie dva týždne mám ísť na kontrolu kde mi lekár povie, kedy to zo mňa vytiahnu. Jedná sa o pravú ruku a som pravák čo by malo tiež zavážiť.
Platím si poistnú sumu 30€ mesačne a zranenie sa mi stalo pri športovaní.
Máte s tým niekto skúsenosti? Poprípade koľko cca bude výška poistky?
Ďakujem a prajem pekný deň

Liuuu

Hej platím si úrazové a poisťovňu mám Allianz. Platím si aj športovú poistku. No fajn.. ďakujem teda a budem dúfať, že mi to pokryje aspoň časť nákladov.

embryo

to, ze si student, staras sa sam o seba poistovnu zaujimat nebude, pre nu bude dolezita lekarska sprava, ktoru si budes musiet vybavit u lekara...

platis si urazove poistenie? aku mas poistovnu? tabulky sa daju dohladat na internete, takmer kazda poistovna ich ma zverejnene

dalsi

tak to je trochu ako vestenie z vesteckej gule.

Treba si dobre precitat poistnu zmluvu. Ci je to URAZOVA poistka a ak ano, ake ma VYLUKY. Vacsinou sport a sportove aktivity su vo vylukach, takze nemusis dostat nic.

Tiez je otazne, ako poistovna pristupuje k poskodeniu, ci tam je napr. progresia, ze keby to bolo trvale poskodenie, dostanes viac.

Lenze, toto budes moct pravdepodobne riesit az, ked sa to cele uzavrie a zahoji a lekari napisu posudok.