Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ake su nasledky vysadenia HAK?

Príspevok v téme: Ake su nasledky vysadenia HAK?
kikusinolien

Ahojte. Brala som HAK rok aj 2mesiace vcera som vzala poslednu tabletku a chcem s tym uz nadobro skoncit nove balenie som si ani nekupovala. Pocas toho roku som pribrala 10kg(zdravo sa stravujem, dokonca aj cvicim) a bola som zufala aj z tohto dovodu ju prestavam uzivat. Pribrala som najma na bruchu a zvacsili sa mi prsia. Chcem sa opytat ci ste po vysadeni zhodili par kil alebo nie a ale vedlajsie ucinkya este cakaju :)

laura36

a to, ze to mnohym zenam narusi psychiku vyrovnanost, ktoru mali kedysi v poriadku, o tom uz na letaku nepisu.
ja som kedysi uzivala 3 mesiace uz neviem co to bolo,potom to stiahli z trhu, ze tam cosi s tou HAK nebolo vporiadku, bola som neskutocne zuriva z nicoho nic a mala som vysoky cholesterol akoze 20 rocna a chuda baba. endokrinolog mi kazal to vysadit a potom uz boli testy v poriadku.

laura36

ale vsetko o com pisete je sposobene tym, ze telo pracovalo pod vplyvom umelych hormonov. keby sme to neboli brali nikdy, taketo problemy by sme po vysadeni nikdy nemali a vidite, trva to roky, kym sa to upravi. ja som bola velky zastanca HAK kedysi, ale sma som zistila, ze je to najvacsie svinstvo a nestoji to za znicenie si zdravia.

mozebyt

co moze byt:

napr. stavy, ze omdlies. Zhorsi sa plet. Alebo stratis chut na sex /aj vsetky 3/. A mnoho dalsich. Je to individualne.

Majka24

Mne sa po vysadení príšerne zhoršila pleť, ale až tak, že sa mi začali vredy tvoriť a jeden z nich až na nezhubný nádor, ktorý mi museli chirurgicky odstraňovať :( pritom predtým som nikdy nejaké problémy s pleťou nemala, stálo ma nemálo peňazí liečenie, lekári po celom Slovensku, ten zákrok, kozmetičky neviem čo... Sú to dva roky od vysadenia a problémy stále mám, je to už lepšie ale hold jazva na tvári je stále :( Kamarátka po vysadení mala iné problémy, tá keď dostala menštruáciu mala príšerné bolesti, až sa zvíjala na zemi od bolesti ... párkrát sa stalo, že museli pre ňu až do školy prísť...
U každého je to individuálne, každopádne nepoznám babu, ktorá by po vysadení HAK nemala žiadne následky...
Good Luck

laura36

dobre robis, neber to svinstvo, ak si pocas roku pribrala 10 kg, co je teda velmi vela, vidis, co to s tebou robi a s tvojimi hormonmi taketo umeliny do seba pchat u mna to bolo podobne, teraz jem, co chcem, kolko chcem a mam normalnu postavu, kdezto predtym... A nemusi to byt len o priberani, tych poruch to moze vyvolat nespocetne, ale to ti maloktory doktor povie.

m8

no a možno aj sem tam bolavý pupák na tvári, mastná pleť, ale to je asi individuálne. výborné na taký hormonovy pupak je čistenie dusikom. u nas to jedna kozmetička robí, chodia tam ludia s akné. pomaha to hojiť veľmi dobre, stahuje to pory a plet nie je tak mastna. len treba aspon 2x do tyždna chodit pri problemovej pleti. ošetrenie stoji 5 eur. podla mna je najšetrnejšie, šetrnejšie než tie agresivne gely, kremy, masky

m8

no to je akoby si pribrala normalne, čiže budeš musiet chudnut ako každa ina baba. stravou a športom :( možno by som začala aj s trenerkou, kvoli prsiam, aby ti davala dobre cviky, pomaly si chudla a prsia ti neovisli. ked raz prsia ovisnu, aj ked znova pribereš, nebudu už nikdy ,,take ako pred tym,,ale stale horšie a horšie..

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Ake su nasledky vysadenia HAK? - Fórum - ZDRAVIE.sk