Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Akné z hormonálnych dôvodov

Príspevok v téme: Akné z hormonálnych dôvodov
Baskkka

Ahojte, mám akné z hormonálnych príčin a nechcem začať užívať antikoncepciu. Bojím sa, že ako u väčšiny sa mi to vráti po vysadení vo väčšom. Viete mi prosím odporučiť niečo prírodné. Možno i nejaké tabletky, čokoľvek, čo by mohlo vyrovnať hladinu hormónov. Čítala som o: výťažkoch z koreňa žihľavy, tekvicový olej, púpalkový olej, WIld Yam, Saw Palmetto, Vitex, Estroblock, Estrosmart, ... Ďakujem krásne.

waki

Tie prirodne pripravky ti nidy nevyrovnaju hladinu hormonov tak aby sa ti akne stratilo. Poznam z vlastnej skusenosti . Skusala som vsetko mozne, bola som s nervami v koncoch a kedze nic nezaberalo, sama kozna lekarka mi odporucila aby som si dala predpisat antikoncepciu ....tiez som bola proti ale nakoniec som pristupila ....a nechcem urieknut, ale od kedy ju uzivam ( to je uz vyse dvoch rokov) je to neporovnatelne ...jedine co mi ostalo su male jazvicky po aknee.Jedine budes musiet chodit na testy castejsie ku gynekologovi

m8

ale nemusiš to mat horšie ked prestaneš uživat, sprve ano, akne sa spravi aj žene, ktora nikdy akne nemala ked prestane uživat antikum ale to prejde, to nie že tak ostane stale. mala by si skočit za gynekologičkou sa poradit určite.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Akné z hormonálnych dôvodov - Fórum - ZDRAVIE.sk