Čo je to s mojimi rodičmi?

Príspevok v téme: Čo je to s mojimi rodičmi?
BB3636

Už dlhšiu domu mám problém s rodičmi. Jednoducho sa to s nimi nedá. Momentálne mám 21 rokov. Už tretí rok pracujem ako recepčná a zarábam dosť dobre. Peniaze si od rodičov už vôbec nepýtam. Mám ešte jednu mladšiu sestru, ktorá chodí na gymnázium a tá vychádza v poslednej dobe s rodičmi ešte horšie.