Strata sluchu, neviem sa s tym vyrovnat

Príspevok v téme: Strata sluchu, neviem sa s tym vyrovnat
miroslava198

ahojte, som zena mam 28 rokov....nikdy som ziadne problemy so sluchom nemala.....zacalo sa to asi pred mesiacom po zapale priedusiek, mala som pocit vaty v uchu-lahko zalahnute ucho, kedze pracujem ako ucitelka, dost mi to vadi.... Bola som u 4 ORL, postupne sa vyjadrovali, ze mam len vpaceny bubienok, ze je to z nadchy sposobene dysfunk. eustach trubice a ze to prejde, neprechadzalo.. Preslo 6 tyzdnov a ja mam trvaly pocit ,,akoby tlaku" v uchu, absolvovala som aj tympanografiu,ta bola ok audiografia-ta ukazala percepcnu stratu sluchu 6%, emisie TEOAE , kde mi zistovali prevodova porucha sluchu bola vylucena. Som psychicky v koncoch, lekar sa vyjadril ze percepcna porucha sluchu nieje liecitelka, bud mi vnutorne ucho napadol nejaky virus, bakteria, alebo doslo k nedokrveniu vnutorneho ucha, alebo sluch. nervu. Neviem sa s tym vyrovnat, stale placem, hlavne ked si predstavim ze som tomu mohla predist, keby mi do par dni aplikovali kortikoidy infuzne..Postihnutie zmysloveho organu ma dost zasiahlo, a pytam sa preco ja, aj ked viem, ze existuje ovela viac horsiach chorob :(

pia