Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Blesková, kludne aj drasticka cesta ako vyzdravieť?

Príspevok v téme: Blesková, kludne aj drasticka cesta ako vyzdravieť?
elieee612

Ahojte, prosím Vás, strašne som cez víkend prechladla, ale že brutálne, a potrebujem do dňa- do dvoch vyzdravieť - mám skúšky a zápočty a ako to spravím ked neviem prestať kašlať, smrkať a cez bolesť hlavy sa neviem sustrediť? preto vás pekne prosím o nejaké vaše OSVEDČENÉ recepty, ako sa rýchlo vystrábiť. môže to byť hocičo, ak to zaručene zaberie, všetko skúsim.
ja už som skúšala zázvor, sirupy proti kašlu, čaje s medom, vitamíny. a nič :P
PS: som chudobná študentka, nemám na tvrdý alkohol :D

dača

vobec nie som zastancom teraflu a podobnych vytahovakov penazi, u nas celkom slusne zabera horuca voda (vriaca) s polovicou citronu, popijat. a ked sa nadcha rozbieha, macat si nohy v najteplejsej vode aku znesies s lyzicou soli, horucu vodu si aj dolievaj, zabal sa do deky a popri mácani popijaj horuci caj, alebo tu vodu s citronom, umna sa po takomto kupeli nadcha ani neprejavi.

zewa

Ja moc toho niesom zastancom, ale daj si teraflu. Na nejaky cas ti to potlaci priznaky, cize sa budes citit lepsie, ale v skutocnosti tvoje telo na tom bude rovnako. No nesie to v sebe iste riziko, to maj na pamati a nasledne sa musis riadne a dlho liecit a nebehat cez sviatky.
A ked uz, tak cibulu radsej ako cesnak. Cibula je prirodne antibiotikum ;)
A vraj pomaha aj pivo s ceresnovicou, ale to mi pride skor ako vyhovorka nez pomoc a tazko sa po tom uci ;)
Nikdy nekombinuj lieky s alkoholom.

elieee612

ja viem len už som zúfalá čo robiť :/ dneska som zjedla už asi pol struka cesnaku až mi je zle od žalúdka, len aby už niečo zabralo :P
no problém je že tieto skúšky sa nedajú preložiť... a nemajú náhradné termíny, mám na ne jeden pokus, takže žiaľ, oddych neprichádza do úvahy :/

WWWXYZ